Retail&Agrobusiness

Nemţii de la Peek & Cloppenburg au trecut de 200 de milioane de lei la aproape un deceniu de la intrarea pe piaţă

Nemţii de la Peek & Cloppenburg au trecut de 200 de milioane de lei la aproape un deceniu de la intrarea pe piaţă

Autor: Cristina Rosca

26.05.2017, 00:05 205

Retailerul german de modă Peek & Cloppenburg, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, au terminat anul trecut cu afaceri de aproape 210 mil. lei, în creştere cu circa 25% faţă de 2015. 

Mai mult, marja de profit a urcat spre 14%, una dintre cele mai mari din piaţă. Marja de profit în modă este mult mai mare decât în comerţul alimentar unde rar sare de 5%. 

Nemţii de la Peek & Cloppenburg sunt printre cei mai discreţi retaileri din piaţă, singurele informaţii disponibile fiind cele publice. De la intrarea pe piaţa locală, în 2008, retailerul Peek & Cloppenburg şi-a majorat constant afacerile cu câte două cifre în fiecare an (cu valori cuprinse între 14% şi aproape 44%), iar cea mai mare creştere a veniturilor a venit în 2012, an în care a deschis al doilea magazin din România. Acum nemţii au ajuns la patru unităţi, trei în Bucureşti – Băneasa Shopping City, Promenada Mall şi Mega Mall – şi unul în Constanţa.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO