Retail&Agrobusiness

O treime dintre românii care cumpără online au un buget de până în 300 de lei pentru cadouri de Paşte, alţi 30% urmând să aloce 500-1.000 lei

O treime dintre românii care cumpără online au un...

Autor: Roxana Rosu

13.04.2017, 00:00 71
O treime dintre românii care cumpără online (34%) au un buget de până în 300 de lei pentru achiziţia de articole tip fashion cu ocazia sărbătorilor de Paşte, un procent similar spunând că ar putea cheltui între 500 şi 1.000 de lei, potrivit unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro.
 
În acelaşi timp, 34,4% dintre respondenţi au declarat că nu şi-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte.
 
În ceea ce priveşte produsele pe care le-ar achiziţiona pentru a-şi reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paşte, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării Answear.ro şi-ar cumpăra încălţăminte elegantă sau sport. 
 
La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre cei chestionaţi şi-ar achiziţiona în această perioadă rochii, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăşi sau blugi.
 
„Lunile martie şi aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte. Pentru noi, cele mai vizitate categorii din această primăvară sunt cele de încălţăminte şi accesorii, dar avem o creştere de aproximativ 25% şi pentru subcategorii precum bluze şi cămăşi, rochii, pantaloni scurţi sau costume de baie”, menţionează Raluca Radu, country manager al Answear.ro.
 
Cercetarea a fost realizată în perioada martie-aprilie 2017 pe un eşantion de 1.289 de români din toată ţara. 
 
În ceea ce priveşte produsele pe care le-ar achiziţiona pentru a-şi reînnoi garderoba de primăvară sau cu ocazia sărbătorilor de Paşte, 60% dintre cei ce au răspuns cercetării Answear.ro şi-ar cumpăra încălţăminte elegantă sau sport

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO