Retail&Agrobusiness

Oana Stincel, director marketing Macromex: Brandul de îngheţată. La Strada a fost inspirat din lumea modei. Produsele sunt făcute în Franţa, nu în România

Oana Stincel, marketing director al grupului Macromex: Brandul La Strada a fost inspirat din lumea modei, am îmbrăcat produsele în imprimeuri de modă. Produsele sunt fabricate în Franţa, nu în România. Am început să vindem în Danemarca, Cehia, Bulgaria, Slovacia, primii paşi i-am făcut.

Oana Stincel, marketing director al grupului Macromex: Brandul La Strada a fost inspirat din lumea modei, am îmbrăcat produsele în imprimeuri de modă. Produsele sunt fabricate în Franţa, nu în România. Am început să vindem în Danemarca, Cehia, Bulgaria, Slovacia, primii paşi i-am făcut.

Autor: Georgiana Mihalache

02.11.2018, 00:05 475

Construcţia unui brand este un proces care se desfă­şoa­ră permanent, în orice stadiu de dezvoltare a unei com­panii, iar rata de promovare scade odată cu creşterea ci­frei de afaceri, susţine Oana Stincel, marketing director al gru­pului Macromex, prezentă în cadrul evenimentului Branduri româneşti, organizat de ZF.

Grupul Macromex, controlat de antreprenorul Dan Mi­nulescu, este activ în distribuţia şi producţia de alimente şi pu­ne pe piaţă branduri proprii precum Corso şi La Strada (în­ghe­ţată), dar şi mărci partenere precum La Lorraine (pani­ficaţie congelată).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO