Retail&Agrobusiness

Platforma de livrări Tazz a lansat un program de investiţii, Tazz Republic, care ajută antreprenorii din HoReCa în digitalizarea şi extinderea business-ului

Alin Şerban, CEO Tazz

Alin Şerban, CEO Tazz

Autor: Cristina Bellu

12.04.2022, 11:27 230

Platforma de livrări de mâncare şi bunuri de larg consum Tazz, aflată sub umbrela grupului eMAG, a lansat recent primul său program de investiţii, Tazz Republic, creat pentru a susţine antreprenorii din HoReCa în procesul de digitalizare şi de extindere a business-ului la nivel naţional.

Proiectul funcţionează pe baza unui sistem de suport consolidat prin parteneriate pe termen lung şi se desfăşoară în trei etape principale, potrivit informaţiilor transmise de oficialii companiei.

„În primă fază, identificăm cele mai apreciate restaurante din oraşele în care activăm, cu potenţial să îşi extindă reţeta de succes şi în alte oraşe. Apoi, selectăm parteneri din ţară care întrunesc toate condiţiile necesare pentru a opera aceste reţete de succes, garantând cele mai înalte standarde de calitate, inclusiv o experienţă de livrare similară cu cea din restaurantul de origine. La final, lansăm aceste branduri de succes prin aplicaţie în toată ţara, iar ele devin branduri virtuale cu o nouă strategie de expansiune, care merge dincolo de oraşul de origine”, explică Alin Şerban, CEO Tazz.

El precizează că proiectul reprezintă o premieră pe piaţa locală, în care un rol crucial îl joacă ecosistemul de parteneri din HoReCa, dar şi creşterea susţinută a business-ului, pe care Tazz urmăreşte să o accelereze prin acest tip de iniţiative.

Tazz Republic adună în momentul de faţă şase branduri virtuale, Dei Frati, The Empanadas Factory, Fresh Kebab, Gyroserie, UNTOLD Magic Burger şi Nori Yakitori , care au fost extinse prin aplicaţia Tazz în zece de oraşe din România, iar numărul acestora este în continuă creştere de la o lună la alta.

Mai mult, în ceea ce priveşte numărul de restaurante din Tazz Republic, planurile de extindere ale programului urmăresc atingerea a 25 de branduri virtuale până la finalul anului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO