Retail&Agrobusiness

Producători români la raft. Marcă privată plus un brand consacrat, „reţeta“ Lidl pe segmentul de iaurturi. Niciun brand românesc nu-şi face loc

Producători români la raft. Marcă privată plus un...

Autor: Florentina Niţu

26.08.2020, 00:05 2101

Piaţa iaurturilor, evaluată la circa un miliard de lei anual, este dominată de multinaţionale, Danone, Zuzu şi Activia fiind unele dintre cele mai vândute branduri, prezente în majoritatea lanţurilor mari de comerţ modern, în timp ce brandurile româneşti, precum Bonas sau Ene, produse de companii de dimensiuni medii, Origini sau Casa Natura, produse de companii de dimensiuni mici, ajung cu greu la consumator prin intermediul retailerilor.

Spre exemplu, în supermarketul Lidl de pe strada Râmnicu Vâlcea din sectorul 3 al Bucureştiului, din cinci branduri de iaurt prezente la raft, niciunul nu aparţine unei companii cu capital românesc, dar toate sunt produse în România. Dintre acestea, două sunt mărci private ale retailerului german Lidl, brandul Pilos, care ocupă cel mai mult spaţiu la raft, este produs de Albalact, companie ce face parte din grupul francez Lactalis.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO