Retail&Agrobusiness

Producătorul Doncafé, afaceri mai mari cu 40%

Strauss România este cel mai mare producător local de cafea, având o unitate de producţie în Capitală

Strauss România este cel mai mare producător local de cafea, având o unitate de producţie în Capitală

Autor: Mădălina Panaete

01.06.2015, 00:05 124
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creştere cu 40% faţă de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza infor­ma­ţiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.
 
Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pen­tru producătorul de cafea, în condiţiile în care în primul tri­mes­tru din 2014 şi 2013 creşterile vânzărilor au fost de sub 10%. „Creşterea vânzărilor din primul trimestru a fost re­zul­tatul unui avans semnificativ al volumului care a re­flectat, prin­tre altele, efectul benefic al perioadei în care a fost vacanţa de Paşte şi vânzările brandului Amigo (exclu­zând Amigo, vân­zările companiei au crescut cu aproximativ 27%)“, se arată în raportul citat.
 
De asemenea, creşterea vânzărilor a reflectat o îmbună­tă­ţire a mixului de pro­duse, dar şi creşterea pre­ţurilor deter­minată de majorarea costului cu cafeaua verde, la care s-a adăugat întărirea dolarului în raport cu leul faţă de perioada similară a anului precedent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO