Retail&Agrobusiness

Retailerul de încălţăminte Ecco are 24 de magazine offline, însă online-ul aduce deja 15% din business

Retailerul de încălţăminte Ecco are 24 de magazine offline, însă online-ul aduce deja 15% din business

Victor Tighinean (48 de ani), de profesie medic chirurg, este cel care a adus iniţial brandul pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea directă a companiei-mamă

Autor: Cristina Roşca

21.12.2017, 00:05 367

Retailerul de încălţăminte Ecco prezent pe piaţa locală de mai bine de un deceniu, iniţial în franciză şi apoi direct, a ajuns la 24 de magazine offline după ce a deschis în acest an o unitate nouă în Galaţi. Mai mult, compania are în plan să mai inaugureze până la finalul anului sau în prima parte din 2018 o nouă unitate în Timişoara. În oraşul de pe Bega compania mai are doar o unitate, potrivit site-ului propriu. Prin comparaţie, în Bucureşti are 11 magazine.

„În 2018 intenţionăm să deschi­dem încă unul sau poate chiar două ma­gazine, dar depindem de lo­caţii“, spune Victor Tighinean, ge­neral ma­nager al companiei Krm Footwear România, care ope­rea­ză acti­vi­tatea Ecco în România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO