Retail&Agrobusiness

Retailerul kik vrea 40 de magazine până la finalul lui 2019 în România. „Am dezvoltat şi un concept de unităţi mai mici cu care mergem şi stradal“

Raluca Hartmann, director general al kik România: „Până la finalul anului mai deschidem mimim două magazin în Bucureşti. Ne propunem să acoperim toate sectoarele din Capitală. Înţelegeri există, dar depindem de termenele de livrare“.

Raluca Hartmann, director general al kik România: „Până la finalul anului mai deschidem mimim două magazin în Bucureşti. Ne propunem să acoperim toate sectoarele din Capitală. Înţelegeri există, dar depindem de termenele de livrare“.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

21.09.2019, 00:03 26851

„Ambiţia pentru anul 2020 este să ajungem la 100 de magazine, iar în cinci ani ne vedem undeva la 250 de magazine, dar asta nu înseamnă că saturăm piaţa.“

Grupul kik, unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă din Germania şi din Europa, care a intrat pe piaţa locală în toamna anului trecut, a ajuns la 26 de magazine şi mai vrea alte 14 deschideri până la finalul anului.

„Mai avem proiecte în derulare. Deja pentru octombrie avem trei deschideri confirmate, în Târgu-Mureş, Bacău şi Dorohoi. Şi până la finalul anului am încredere că vom atinge 40 de magazine. Ambiţia pentru anul 2020 este să ajungem la 100 de magazine, iar în cinci ani ne vedem undeva la 250 de magazine, dar asta nu înseamnă că saturăm piaţa“, a spus Raluca Hartmann, director general al kik România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO