Retail&Agrobusiness

România a atras peste 30 de noi branduri de magazine şi restaurante în ultimii doi ani, 2019 fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. „Interesul din partea retailerilor pentru România se menţine ridicat, fiind atraşi de apetitul românilor pentru shopping şi de creşterile vânzărilor anuale de peste 10%.“

România a atras peste 30 de noi branduri de magazine şi restaurante în ultimii doi ani, 2019 fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. „Interesul din partea retailerilor pentru România se menţine ridicat, fiind atraşi de apetitul românilor pentru shopping şi de creşterile vânzărilor anuale de peste 10%.“

La deschiderea magazinului Victoria’s Secret din centrul comercial Băneasa Shopping City din Bucureşti, clienţii s-au aşezat la coadă chiar înainte de ora la care s-a deschis magazinul

Autor: Bogdan Alecu

27.10.2019, 16:15 1689

Ultimii trei ani, 2017, 2018 şi 2019 inclusiv, au fost efervescenţi în materie de noi branduri care au intrat pe piaţă din România, atât pe segmentul de fashion, bijuterii şi accesorii, cât şi restaurante şi cafenele.

Anul 2018 a fost cel mai dinamic, un număr de aproape 20 de branduri alegând să facă primul pas în România, în timp ce 2017 şi 2019 au fost similare din punct de vedere al noilor intrări, cu 13, respectiv 11 noi jucători.

„Anul 2019 se conturează ca fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. Pe de o parte, branduri emblematice au decis să intre pe piaţa din România, un exemplu reprezentativ fiind Victoria’s Secret în Bă­neasa Shopping City din Bucureşti, iar pe de altă parte retaileri foarte apreciaţi s-au ex­tins în afara Capitalei şi aici menţionam Peek & Clop­penburg, care a inaugurat în VIVO! Cluj-Napoca, pe o suprafaţa de 3.600 mp, cel mai mare magazin de fashion din Transil­­vania.  De asemenea, Peek ­&­ Clop­pen­burg a deschis şi al doilea magazin în Timişoara, în proiectul Iulius Town“, a spus Carmen Ravon, head of advisory & transaction, re­tail, CBRE România.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO