Retail&Agrobusiness

Tranzacţie între doi giganţi: Coca-Cola HBC România intră în acţionariatul Stockday, platformă online de comerţ, deţinută de Heineken România

Tranzacţie între doi giganţi: Coca-Cola HBC România intră în acţionariatul Stockday, platformă online de comerţ, deţinută de Heineken România

Autor: Florentina Niţu

31.03.2021, 14:52 1811

Coca-Cola HBC România, liderul industriei locale de băuturi, intră în acţionariatul platformei de comerţ online, Stockday, dezvoltată şi deţinută de Heineken România, prin cumpărarea a jumătate din capitalul social al firmei, potrivit reprezentanţilor Coca-Cola HBC România.

„Investim constant în soluţii inovatoare şi durabile. Stockday reprezintă un instrument digital care oferă suport 24/7 în activitatea clienţilor noştri şi o modalitate prin care aceştia îşi pot evalua şi îmbunătăţi performanţa. Astfel de parteneriate sunt benefice pentru dezvoltarea industriei în care activăm”, a declarat Jovan Radosavljevic, General Manager al Coca-Cola HBC România.

Astfel, la patru ani de la lansare, platforma Stockday, care se adresează revânzătorilor, industriei HoReCa şi comerţului ţradiţional, va găzdui şi distribui 40 de mărci de băuturi din portofoliile ambelor companii, precum bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri sau cafea în Bucureşti şi în alte opt judeţe.

„Alături de distribuitorii noştri şi clienţii „modern trade”, acest nou parteneriat adaugă un nou nivel la route-to-market-ul nostru, prin faptul că Stockday oferă diversitate şi oferte competitive”, a spus Dan Robinson, Managing Director al Heineken România. Grupul Heineken are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere şi cidru internaţionale, regionale şi locale.

Compania Stockday a avut în 2019, ultimul an pentru care există date disponibile, o cifră de afaceri de 48,4 milioane de lei, faţă de 31,4 milioane de lei în anul anterior, arată datele publice.

„Stockday va beneficia de investiţii şi know-how din partea ambilor producători, în vederea eficientizării şi îmbunătăţirii activităţii de distribuţie a  produselor către clienţii din retailul tradiţional şi HoReCa. Vom reprezenta doi producători importanţi pe piaţa locală, cu portofolii puternice şi complementare, crescând astfel relevanţa noastră în faţa clienţilor”, a afirmat Virunga Mina, Business Unit Manager al Stockday.

 
AFACERI DE LA ZERO