Retail&Agrobusiness

Un retailer din Ucraina atacă segmentul de discount. Primul magazin Aurora a fost deschis la Suceava, iar până la final de an sunt planificate 11 inaugurări

Un retailer din Ucraina atacă segmentul de discount....

Autor: Cristina RoÅŸca

12.10.2023, 00:07 14068

Retailerul ucrainean Aurora Multimarket a intrat pe piaţa românească, deschizând la începutul lunii octombrie primul magazin la Suceava. Până la final de an sunt planificate 11 inaugurări, România fiind prima piaţă străină pentru lanţul de magazine.

„România e o ţară vecină (cu Ucraina – n.red.). Locuitorii ţării au mentalităţi şi interese similare (cu ucrainenii – n. red.), astfel că suntem încrezători (...)“, spune Taras Panasenko, cofondator şi CEO al reţelei.

Businessul a fost înfiinţat în 2011 de trei antreprenori, pentru ca un deceniu mai târziu compania să atragă în acţionariat şi fondul de investiţii Horizon Capital, tot din Ucraina. Acasă, retailerul are circa 1.000 de magazine.

„Aurora a crescut rapid, extinzându-şi reţeaua de peste zece ori în şase ani. Focusul e pe segmentul de discount“, potrivit site-ului Horizon Capital, care administrează active de 1,5 mld. dolari. Pe site-ul Aurora apare informaţia conform căreia portofoliul magazinelor cuprinde produse variate, de la haine la decoraţiuni şi de la detergenţi şi produse de curăţenie la electronice (căşti).

Totuşi, în ofertă există şi unele alimente, precum batoane de ciocolată sau cafea, alături de hrană pentru animale şi scutece pentru copii. Astfel, această reţea se va lupta şi cu retailerii din comerţul alimentar, dar şi cu lanţuri de modă precum Pepco, Sinsay sau Kik.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO