Familia Mudura, cunoscută pentru că a adus pe piaţă brandul Kinder, produs de italienii de la Ferrero Centrul, a investit constant în centrul comercial Lotus Center din Oradea de la deschiderea din 2002, iar extinderile au consolidat prezenţa brandului pe piaţa locală. Începutul afacerii însă a fost marcat de un apetit scăzut al clienţilor pentru conceptul de mall, un trend care ulterior a atras atât companiile, cât şi consumatorii.
„În 2006 am realizat că reprezentăm un brand local, aveam recunoaşterea clienţilor ca brand local, lucru care ne-a obligat să venim cu extindere, cu investiţii şi am început să fim curtaţi de branduri. Clienţii orădeni erau deja obişnuiţi cu un fel de a face shopping mai modern, clienţii au devenit mai exigenţi“, a spus Felicia Ţenţ, administrator al Lotus Center.
Ea a fost prezentă la evenimentul Branduri româneşti, organizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România la Oradea.