Retail&Agrobusiness

ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti ORADEA. Felicia Ţenţ, administrator Lotus Oradea: Am deschis într-o perioadă când niciun supermarket nu voia să meargă în afara Bucureştiului. „Suntem un brand local. Avem recunoaşterea orădenilor.“

Felicia Ţenţ: Brandul împrumută din personalitatea fondatorului, iar brandurile locale trebuie să pună în practică viziunea proprietarului

Felicia Ţenţ: Brandul împrumută din personalitatea fondatorului, iar brandurile locale trebuie să pună în practică viziunea proprietarului

Autor: Georgiana Mihalache

24.09.2019, 15:00 191

Familia Mudura, cunoscută pentru că a adus pe piaţă brandul Kinder, pro­dus de italienii de la Ferrero Centrul, a investit constant în centrul comercial Lo­tus Center din Oradea de la deschi­de­rea din 2002, iar extinderile au consolidat pre­­zenţa brandului pe piaţa locală. În­ceputul afacerii însă a fost marcat de un apetit scăzut al clienţilor pentru con­cep­tul de mall, un trend care ulterior a atras atât companiile, cât şi consu­ma­torii.

„În 2006 am realizat că reprezentăm un brand local, aveam recunoaşterea clienţilor ca brand local, lucru care ne-a obligat să venim cu extindere, cu investiţii şi am început să fim curtaţi de branduri. Clienţii orădeni erau deja obişnuiţi cu un fel de a face shopping mai modern, clienţii au devenit mai exigenţi“, a spus Felicia Ţenţ, administrator al Lotus Center.

Ea a fost prezentă la evenimentul Branduri româneşti, organizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România la Oradea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO