Companii

Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, lansată de Metro, a ajuns la aproape 1.400 de unităţi şi se bate pentru titlul de cel mai extins retailer local

Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, lansată de Metro, a ajuns la aproape 1.400 de unităţi şi se bate pentru titlul de cel mai extins retailer local

Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, lansată de Metro, se apropie de 1.400 de magazine. În circa un an şi jumătate, lanţul de magazine în franciză aproape şi-a dublat numărul de unităţi.

Autor: Cristina Roşca

15.12.2020, 19:15 251

 LaDoiPaşi se bate cu Profi, care la rândul său se apropie de acelaşi prag de 1.400 de magazine ♦ În circa un an şi jumătate, lanţul de magazine în franciză aproape şi-a dublat numărul de unităţi ♦ Aceste spaţii de retail sunt operate de antreprenorii care le deţin, nu de Metro, care are 30 de magazine proprii pe format cash&carry.

„Anul acesta am investit, ca şi până acum, în extinderea reţelei LaDoiPaşi, fiind unul dintre principalii piloni de creştere pentru Metro România. Ne-am extins pe întreg teritoriul ţării, în zone urbane, dar şi rurale şi avem 38% magazine poziţionate în sudul ţării, 35% în nord, respectiv 27% în vest“, spune Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash&Carry România.

Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 de Metro Cash&Carry ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an.

Această reţea LaDoiPaşi nu este deţinută de grupul german, ci de antreprenori români parteneri în franciză ai Metro. Nemţii sunt activi direct pe formatul de cash&carry care nu se adresează tradiţional clientului final, ci revânzătorilor (micilor comercianţi) şi companiilor din HoReCa.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO