Companii

Richard Hodul, CEO al grupului Sportisimo: Marii jucători de retail din Europa şi marii actori regionali sunt deja în România şi tot mai sunt companii care vor să intre pe piaţă. E o piaţă mai competitivă decât altele

Richard Hodul, CEO al grupului Sportisimo: Marii...

Autor: Cristina Roşca

27.09.2023, 00:07 435

Retailul de echipamente sporti­ve din România a evoluat constant în ultimii ani, astfel că astăzi sunt pre­zenţi pe plan local toţi marii actori, atât cei specializaţi, cât şi cei gene­ralişti, spune Richard Hodul, CEO al Sportisimo, orginar din Cehia.

Chiar şi aşa, în continuare există cerere din partea unor jucători care încă nu şi-au pus România pe hartă. „În România sunt deja prezenţi marii jucători de retail din Europa şi marii actori regionali şi tot mai sunt companii care vor să intre pe piaţă. E o ţară mai competitivă decât altele, o piaţă care s-a schimbat foarte mult faţă de acum 5 sau 10 ani. Iar pentru noi asta e foarte bine, pentru că ce învăţăm aici, aplicăm şi în alte pieţe“, explică executivul.

Retailerul de echipamente sportive Sportisimo este prezent pe şase pieţe, dintre care cele mai mari ca dimensiune a reţelei sunt Cehia, Slovacia şi România.

Pe fiecare dintre aceste două pieţe din urmă, compania are peste 50 de magazine.

Sportisimo, prezent local din 2015, are în plan să continue dezvoltarea pe piaţa din România, pe care o consideră a fi una dintre cele mai importante pentru grup.

„Din punct de vedere al dimensiunii geografice şi al populaţiei, România este o piaţă de top pentru noi, unde suntem departe de a ne fi încheiat misiunea.“

Sportisimo a încheiat anul trecut cu afaceri de 236 mil. lei în România, plus 13,4%, fiind unul dintre actorii principali ai retailului de echipamente sportive.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO