Rucsandra Hurezeanu, fondatoare a Ivatherm: Antreprenorii trebuie să se raporteze astăzi la o piaţă globală, pentru că nu mai există graniţe. Pentru noi urmărirea tendinţelor şi crearea unei echipe de experţi care să urmărească inovaţiile sunt esenţiale.
Rucsandra Hurezeanu, de meserie medic, a lansat brandul de dermatocosmetice Ivatherm în 2005, pe o piaţă dominată de companii străine precum Vichy sau Avene. A început prin a studia proprietăţile apei termale de la Herculane, cea mai veche staţiune balneară din Europa. A mers apoi în Franţa, unde a contractat o echipă de cercetători care să studieze apa de la Herculane şi apoi a început producţia.
„Ivatherm a fost creat acum 14 ani. Cei mai dificili au fost evident primii ani, când vânzările erau mici şi nu acopereau costurile operaţionale. După doi ani am început să ne autofinanţăm, dar nu aveam bugete de marketing aşa cum ne-am fi dorit. Intrarea în competiţie cu marii lideri mondiali a fost o provocare, dar astăzi suntem pe locul 4 cu 10% cotă de piaţă în România“, spune Rucsandra Hurezeanu.