Companii

Sfârşitul hipermarketului în marile oraşe? Proprietarii mallurilor le cer hipermarketurilor să-şi reducă din suprafaţă pentru a creşte numărul magazinelor. Doron Klein, CEO al AFI Europe România şi Cehia: „Vremea în care mallul includea un mare hipermarket a apus deja“

Doron Klein, CEO al AFI Europe România şi Cehia.

Doron Klein, CEO al AFI Europe România şi Cehia.

Autor: Bogdan Alecu

21.04.2023, 22:51 129226

Magazine de proximitate, de discount, supermarketuri online, supermarketuri offline - clienţii marilor oraşe au la dispoziţie tot mai multe alternative pentru cumpărăturile de zi cu zi.

Dacă înainte de 2000 singura prezenţă a comerţului modern era Metro, iar în 2001 apărea Carrefour Militari, amplasat din­colo de centura Capitalei, motiv pentru care cum­părăturile ocupau practic o zi în­treagă, dar acolo gama era de la papetărie şi haine la produse alimentare sau electronice şi electro­cas­nice, acum oferta este mult mai diversi­ficată şi prezentă în zonele rezidenţiale.

„Trendul reducerii spaţiului alocat hi­per­marketurilor este deja în curs. Vremea în care mallul includea un mare hipermarket a apus deja. Chiar şi operatorul hipermarketu­lui a în­ţeles asta şi reevaluează situaţia. Auchan va fi mai mic, am ajuns la o înţelegere cu ei şi vor reduce suprafaţa. Şi sunt mai multe exemple de hipermarketuri existente care reduc supra­faţa, reduceri mai mari decât facem noi aici (la AFI Cotroceni - n.red.)“, a declarat Doron Klein, CEO al AFI Europe România şi Cehia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO