Companii

Silviu Vasile, counsel, Filip & Company: Autorităţile se uită să reglementeze piaţa de peste 1 mld. euro a suplimentelor şi a medicamentelor fără reţetă

Silviu Vasile, counsel, Filip & Company: În 2020, reclamele la TV pentru medicamentele de tip OTC au fost în jur de 8.000 într-un an, adică 16.000 de ore de publicitate.

Silviu Vasile, counsel, Filip & Company: În 2020, reclamele la TV pentru medicamentele de tip OTC au fost în jur de 8.000 într-un an, adică 16.000 de ore de publicitate.

Autor: Georgiana Mihalache, Alexandra Cepăreanu

19.10.2022, 10:00 120

♦ O soluţie pentru diferenţierea suplimentelor de medicamente este etichetarea ambalajelor produselor, astfel încât să fie mai evident pentru pacient ce cumpără. Lipsa unor diferenţieri clare pentru pacienţi între suplimente alimentare şi medicamente a intrat în atenţia autorităţilor, care vor să reglementeze piaţa de peste 1 miliard de euro a supli­men­telor alimentare şi a me­dica­me­n­telor eliberate fără reţetă (OTC). Principalele soluţii ar fi crearea unui registru al suplimentelor alimentare, dar şi reguli privind etichetarea pro­duselor, a spus Silviu Vasile, counsel, Filip & Company, în cadrul conferinţei ZF Health&Pharma Summit’22. „În contextul de creştere a pieţei – care conform datelor publice se află un­deva la peste un miliard de euro (co­merţ cu medicamente OTC şi su­pli­mente alimentare), iar în volum de 250 de milioane de cutii - auto­rită­ţile au mai mare aplecare pe zona de re­gle­men­tare. Autoritatea de Concurenţă a pu­blicat un raport care vine cu nişte con­cluzii interesante. Una dintre acestea priveşte confuzia consu­ma­torului privind medica­mentele OTC şi suplimentele alimentare, iar o propunere este crearea unui registru uni­versal public al suplimentelor alimentare“, a spus Silviu Vasile

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO