Companii

Simona Filip, retailerul LPP: Deschidem 50 de magazine în România în 2023, cele mai multe sub brandul Sinsay. Grupul de modă LPP din Polonia are un buget de 35-40 mil. euro pentru investiţii în România în acest an

Simona Filip, retailerul LPP: Deschidem 50 de magazine...

Autor: Cristina Roşca

25.08.2023, 00:07 1242

Retailerul polonez de modă LPP vrea să deschidă în 2023 în România un total de 50 de magazine, urmând astfel să încheie anul cu peste 180 de unităţi sub cinci bran­duri.

„Anul trecut am deschis 42 de magazine noi, iar ţinta pentru 2023 este de 50 de unităţi. Totuşi, numărul exact e greu de menţionat pentru că depindem de autorizaţii şi de proprietarii de centre comerciale“, spune Simona Filip, cea care din 2023 conduce din poziţia de country manager operaţiunile LPP România.

Astăzi, grupul are local peste 160 de magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay. Acesta din urmă este brandul cel mai extins, el fiind activ pe segmentul preţurilor mici.

„Cele mai multe magazine noi le vom deschide în continuare sub brandul Sinsay. Este o marcă ce merge bine indiferent de contextul economic.“

„Dacă restul brandurilor noastre se diferenţiază prin valori şi crezuri, Sinsay se deosebeşte prin faptul că oferă o experienţă de shopping de mall, dar la preţuri de comerţ tradiţional.“

Firma care operează întreg businessul a închis anul trecut cu afaceri de 1,4 mld. lei (aproape 300 mil. euro), cu 50% mai mari decât în 2021.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO