Companii

Stefanel: Clientele magazinului din Piaţa Romană cheltuiesc 6.000 de euro pe sezon

Stefanel: Clientele magazinului din Piaţa Romană cheltuiesc 6.000 de euro pe sezon

Cornelia Nicolae, country manager al Stefanel. Foptograf: Silviu Matei

Autor: Cristina Rosca

16.05.2015, 11:01 2176

Magazinul-fanion din inima Bucureştiului a ajuns să contribuie cu 25% la totalul businessului local, unde sunt deschise zece unităţi cu afaceri de 6 milioane de euro.

Brandul italian Stefanel - care a deschis porţile re­tai­lului de modă în România la începutul anilor ’90, când alte nume interna­ţionale nici nu se gândeau să pună piaţa locală pe harta lor - negociază des­chiderea unui magazin stradal în Sibiu, al patrulea al companiei în România, încurajat de rezultatele flagshipstore-ului din Piaţa Romană din Capitală.

„Magazinul din Villa Piaţa Romană a fost o provocare pentru companie (...) însă este astăzi cel mai performant maga­zin din România. Stefanel Con­cept Store contribuie cu apro­xi­mativ 25% la cifra de afaceri a com­pa­niei. Clientele noastre petrec mai mult de o oră în magazin şi cheltuiesc în medie 6.000 de euro pe sezon“, spune Cornelia Nicolae, country manager al Stefanel.

Executivul a preluat în septembrie 2011 funcţia de country manager al Stefanel după ce anterior ocupase în cadrul aceleiaşi companii funcţia de area sales manager (director regional de vânzări). Ea lucrează însă în industria de modă de aproape două decenii, perioadă în care a avut contact cu mai multe branduri de modă, precum BSB Fashion şi Lee Cooper.

Venirea ei la Stefanel în plină criză a însemnat o expansiune precaută în primii ani, însă începând cu acest an compania apasă pedala de acceleraţie cu trei unităţi.

„Anul acesta vom inaugura două noi magazine, în Mega Mall, cel mai nou şi mai mare mall din Bucureşti, care se va deschide pe 14 mai şi în Iulius Mall Cluj. Sibiul este şi el pe lista noastră, însă deocamdată ne aflăm în negocieri.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO