Companii

Tnuva ataca retailul cu propriul sistem de distributie

19.07.2007, 18:54 48

Producatorul Tnuva Romania, cel mai recent jucator intrat pe piata lactatelor, si-a pus la punct propriul sistem de distributie a produselor lactate si vizeaza extinderea acoperirii de la retelele internationale de comert pana la magazinele traditionale.
"Am inceput in mod progresiv distributia in toate tipurile de magazine. Vom acorda insa o mare atentie si magazinelor de proximitate, pentru ca sunt foarte importante in achizitionarea de produse proaspete pentru consumul zilnic. Obiectivul nostru este ca, in timp, sa acoperim tot teritoriul tarii si sa fim prezenti in fiecare localitate din Romania", a declarat Sagit Tzur-Lahav, vicepresedinte de marketing al Tnuva Romania.
Compania a demarat recent productia in fabrica construita la Popesti-Leordeni si a anuntat incheierea unor parteneriate cu retele internationale de comert, printre care se numara Metro Cash& Carry, Selgros Cash& Carry, Real Hypermarket sau Billa si alte lanturi de supermarketuri din Bucuresti. Tnuva detine in prezent propria flota de camioane si trei depozite, in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara, si si-a format o echipa de oameni de vanzari.
"Am decis sa facem distributia cu propria noastra flota de camioane pentru ca vrem sa controlam intregul proces de distributie pe care noi il numim 'lantul frigului'. Acesta este si unul dintre motivele pentru care am investit mult efort in crearea fortei de vanzari proprii", a mai spus Sagit Tzur-Lahav.
Producatorii de pe piata spun ca, in prezent, exista putine companii specializate pe distributia la frig, acesta fiind unul dintre motivele pentru care majoritatea producatorilor mizeaza pe propriul sistem de distributie a produselor. Cele mai mari companii de distributie la frig de pe piata locala sunt in prezent Macromex, distribuitor al produselor President sau Philadelphia, si Whiteland, partener al producatorilor Hochland, Meggle si Campina.
Fabrica de lactate din Popesti-Leordeni este un proiect greenfield in care compania israeliana Tnuva a investit 55 de milioane de euro, suma incluzand si fondurile alocate pentru modernizarea unei ferme de bovine langa Bucuresti.
Primele produse sub brandul Tnuva pe piata locala sunt smantana, iaurt si sana.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO