Companii

Cine este unicornul din moda locală? Polonezii de la LPP şi-au bugetat afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, dublu faţă de 2021. Motorul businessului îl reprezintă brandul Sinsay, activ pe segmentul preţurilor mici

Alina Bistreanu, executivul român care conduce grupul pe plan local

Alina Bistreanu, executivul român care conduce grupul pe plan local

Autor: Cristina Roşca

24.06.2022, 00:08 424

Grupul polonez LPP şi-a bugetat afaceri de 1,7 mld. lei în 2022, de două mai mari faţă de 2021, când businessul aproape s-a dublat iar.

„În ciuda incertitudinilor generate de conflictul de la granita noastră, primele luni ale anului ne-au adus rezul­tate foarte bune pe piaţa locală. Ridicarea restricţiilor COVID-19 a fost principalul factor care a încurajat consumul“, spune Alina Bistreanu, directorul general al LPP în România. Retailerul polonez de modă LPP avea local, la finalul anului trecut, 101 magazine sub cinci branduri, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay. Acesta din urmă este brandul cel mai extins, cu aproape 50 de unităţi. „Principalul nostru proiect de investiţii pe piaţa locală rămâne dezvoltarea reţelei omnichannel, care vizează continuarea expansiunii brandurilor noastre prin magazine fizice, dar şi în mediul online“, mai spune Alina Bistreanu, executivul român care conduce grupul pe plan local.

De la începutul lui 2022 şi până în prezent, LPP a deschis 15 magazine fizice în România, iar directorul general al companiei afirmă că ţinta este ca în a doua jumătate a anului ritmul expansiunii să accelereze.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO