Companii

Vânzările H&M în Europa de Est au scăzut cu 3% în 2022. Regiunea, care cuprinde şi România, este singura pe minus

Pe plan local, H&M a intrat în 2011 cu brandul principal, pentru ca cinci ani mai târziu să aducă şi COS.

Pe plan local, H&M a intrat în 2011 cu brandul principal, pentru ca cinci ani mai târziu să aducă şi COS.

Autor: Cristina Roşca

03.04.2023, 09:30 111

Declinul vine ca urmare a faptului că gigantul suedez H&M a închis în 2022 mai bine de un sfert din magazinele din Europa de Est, regiune ce cuprinde şi România Este vorba în special de unităţile din Rusia şi Belarus Fără acest factor, cifrele ar fi arătat altfel.

Gigantul suedez de modă H&M, al cărui portofoliu cuprinde mai multe branduri de top printre care H&M şi COS, a obţinut anul trecut în regiunea Europei de Est vânzări de aproape 22 mld. coroane suedeze (1,95 mld. euro), în scădere cu 3% faţă de 2021. Este vor­ba în ambele cazuri de anul financiar care înce­pe la 1 decembrie şi se termină la 30 noiembrie.

Această regiune, ce cuprinde şi România, este de altfel singura pe minus, în timp ce ţările nordice, cele din vestul şi sudul Europei, ală­turi de Americi, Asia, Oceania şi Africa au înregistrat creşteri de vânzări. Avansul a venit într-o perioadă de inflaţie record, care a pus umărul la această evoluţie.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro