Companii

Vânzările producătorului Doncafé s-au redus cu 11% în S1 2019. „Creşte concurenţa pe piaţă“. Compania are în portofoliu brandurile Doncafé, Amigo şi Fort

Consumul anual de cafea în România se situează la circa 2,5 kilograme de cafea per capita

Consumul anual de cafea în România se situează la circa 2,5 kilograme de cafea per capita

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.09.2019, 08:44 203

Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul semestru vânzări mai mici cu peste 11% faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele din ultimul raport al Strauss Coffee, compania care deţine producătorul din România.

„Mare parte din scăderea vânzărilor în moneda locală este rezultatul creşterii competiţiei, ceea ce a condus la o micşorare a cantăţii de cafea vândută, dar şi a discount-urilor acodate clienţilor. De asemenea, vânzările companiei au fost afectate de deprecierea leului în raport cu shekeli ( moneda în care se raportează vânzările Strauss Coffee - n. red.)“, se arată în raportul citat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO