Companii

Webhelp: Call center-ul va rămâne un model de afacere viabil aici pentru că salariile sunt mici

Mihaela Rusu, directorul general al Webhelp, filiala locală a furnizorului francez de servicii de tip call center, prezentă vineri la emisiunea ZF Live. Foto Andreea Alexandru

Mihaela Rusu, directorul general al Webhelp, filiala locală a furnizorului francez de servicii de tip call center, prezentă vineri la emisiunea ZF Live. Foto Andreea Alexandru

Autor: Corina Mirea

03.03.2013, 21:46 391

România a devenit o piaţă din ce în ce mai interesantă pentru investiţii în businessuri de tip call center sau pentru externalizare, luând în considerare raportul calitate-preţ al muncii depuse de salariaţi şi diversitatea de limbi străine în care aceştia oferă servicii de asistenţă.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO