„Sunt directori de departamente sau membri ai boardurilor care îşi doresc o poziţie de top manager şi atunci au nevoie de aceste informaţii pe care noi le oferim în cursul programului, în care ai o vedere de ansamblu asupra a ceea ce se întâmplă într-o firmă, de la partea financiară, de strategie, globalizare, partea de IT management, până la negociere.”
Managerii români aleg să urmeze cursurile unui program de MBA pentru a avea o viziune de ansamblu asupra mediului de business, pentru a-şi extinde reţeaua de networking şi pentru a evolua în carieră, spune Adriana Codruţa Georgescu, program manager în cadrul Executive MBA Bucharest al WU Executive Academy, parte a Universităţii de Economie şi Afaceri din Viena.
„Motivele pentru care managerii vin spre acest proiect sunt diverse, în primul rând vor să aibă o altă viziune asupra mediului de business şi aleg programul nostru pentru că este un program de top, networkingul pe care îl fac este foarte de bună calitate şi, după cum am spus, toţi sunt în poziţii de management şi cu experienţă. Conţinutul programului este un conţinut global, aducem profesori din întreaga lume, cred că există un raport foarte bun între calitate şi preţ comparativ cu alte programe din străinătate, care costă în jur de 100.000 de euro sau mai mult, ei mai vin pentru acreditări”, a spus ea în cadrul emisiunii de business ZF Live.