Eveniment

Business MAGAZIN. Unde merge în vacanţă Daniel Truică, CEO şi fondatorul platformei Vola.ro

Autor: Ioana Matei

28.05.2023, 12:00 302

Pentru Daniel Truică, CEO şi fondator al platformei Vola.ro, s-ar zice că orice oraş al lumii este mai accesibil decât pentru majoritatea călătoriloR români. Totuşi, străbate în continuare cu plăcere străzile Bucureştiului, pe care îl consideră şi cel mai apropiat de parcursul său profesional din punctul de vedere al evoluţiei. Cum a fost însă perioada recentă pentru Vola.ro şi care sunt cele mai noi trenduri observate de el în industria turismului?

2022 a fost cu siguranţă cel mai bun an din istoria noastră de 15 ani şi cred că suntem bine poziţionaţi să creştem şi în 2023. Estimăm că o să creştem cifra de afaceri cu aproximativ 20% faţă de 2022, iar pe partea de profit cred că o să creştem cu 500% faţă de 2019, ultimul an înainte de pandemie”, descrie Daniel Truică, CEO şi fondator al platformei pentru călătorii Vola.ro, felul în care a evoluat businessul pe care îl reprezintă în ultimii ani. Platforma se adresează mai ales românilor care călătoresc frecvent, fie în interes de muncă, fie pentru vacanţă, însă, de-a lungul anilor, şi-a tot extins audienţa.

„Cred că principalul motiv pentru care românii aleg Vola.ro este siguranţa pe care le-o oferim atunci când vine vorba de călătorie, încrederea pe care am reuşit să o câştigăm în piaţă. Platforma reuneşte oferte de zbor la tarife accesibile, instrumente care îi ajută să găsească rapid cele mai bune preţuri, cazări, opţiuni de transfer, plus servicii de asigurare a călătoriei lor, ceea ce înseamnă că, în cazul în care zborul lor este amânat/anulat sau dacă ei trebuie să amâne deplasarea, echipa Vola.ro le oferă asistenţă în funcţie de nevoile lor. În acest fel, nu există riscul să piardă banii sau să nu ajungă la destinaţie.” În acelaşi timp, în jur de 40% dintre rezervările efectuate pe platforma lor sunt zboruri combinate, care, potrivit lui Truică, fie nu pot fi găsite pe alte platforme, fie ar fi greu de cumpărat pe bucăţi direct de la companiile aeriene. 

2022 a fost un an foarte bun pentru  afacerea pe care el o dezvoltă din 2007, evoluţie argumentată de executiv prin cifre: comparativ cu anul 2021, au reuşit să îşi dubleze afacerile, să crească numărul numărul tranzacţiilor intermediate la 73 de milioane de euro (faţă de 40 de milioane de euro, cât au avut în 2021). În 2021, cel mai recent an pentru care există informaţii publice disponibile, Vola.ro a ajuns la o cifră de afaceri netă de aproximativ 31,3 milioane de lei.

Citiţi articolul integral pe Business MAGAZIN. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO