Eveniment

Ce răspunde ministrul sănătăţii. Cui trebuie să se adreseze un pacient nemulţumit de serviciile dintr-un spital de stat?

Ce răspunde ministrul sănătăţii. Cui trebuie să se adreseze un pacient nemulţumit de serviciile dintr-un spital de stat?

Foto: Alexandru Hojda

Autor: Ioana David

26.03.2013, 16:38 541

Eugen Nicolăescu, ministrul sănătăţii, spune că un pacient nemulţumit de condiţiile dintr-un spital de stat trebuie să se adreseze managementului acelui spital, iar mai departe Consiliului de Administraţie al acelei instituţii.

"Trebuie să meargă (pacientul - n.red.) în primul rând la managementul spitalului şi dacă acolo nu găsesşte rezolvare la cel care îl coordonează, respectiv Consiliul de Administraţie al spitalului. Acesta are mulţi reprezentanţi din partea Consiliului Judeţean care trebui să-şi asume responsabilitatea", a spus Nicolăescu la emisunea ZF Live de astăzi.

El a mai spus că majoritatea spitalelor din România au fost descentralizate, fiind în administrarea autorităţilor locale care trebuie să-şi asume răspunderea.

"Noi (Ministerul - n.red.) astăzi mai avem în jur de 50 de spitale, restul sunt descentralizate, sunt la alte ministere cu reţea sanitară proprie, iar cele mai multe sunt la autorităţile locale. Va trebui să umblăm pe lege în sensul de a întări controlul şi puterea coercitivă (a Ministerului - n.red.)", a mai spus Nicolăescu la emisiunea ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO