Eveniment

Daniel Jinga, KPMG: Munca de oriunde poate ajuta companiile să acopere deficitul de forţă de muncă şi să crească productivitatea muncii

Conferinţa ZF/KPMG în România: „Piaţa muncii – cum îşi pot păstra companiile flexibilitatea continuând să fie productive“.

Daniel Jinga, associate director, People Services, KPMG în România: Primul aspect pozitiv este cel al acoperirii deficitului de muncă. Cel de-al doilea aspect pozitiv este creşterea productivităţii, dacă implementarea este făcută aşa cum trebuie, dacă avem un oarecare control şi monitorizare asupra politicii şi modului în care e implementată. În plus, vorbim şi de starea de bine a angajaţilor, care se traduce în aspecte benefice pentru business.

Daniel Jinga, associate director, People Services, KPMG în România: Primul aspect pozitiv este cel al acoperirii deficitului de muncă. Cel de-al doilea aspect pozitiv este creşterea productivităţii, dacă implementarea este făcută aşa cum trebuie, dacă avem un oarecare control şi monitorizare asupra politicii şi modului în care e implementată. În plus, vorbim şi de starea de bine a angajaţilor, care se traduce în aspecte benefice pentru business.

Autor: Ramona Cornea

28.07.2023, 00:06 179

„Sunt suficiente studii care arată că în cazul angajaţilor care îşi desfăşoară activitatea de oriunde a existat o creştere a productivităţii raportat la perioada în care angajatul îşi desfăşoară activitatea dintr-un loc fix. Deci pare că există un impact pozitiv şi la nivelul organizaţiei, dar bineînţeles şi la nivelul angajaţilor. Doar că sunt câteva aspecte la care şi angajatorul şi angajaţii trebuie să fie atenţi pentru a se păstra un echilibru.”

Munca flexibilă, posibilitatea de a lucra de oriunde, poate ajuta companiile să acopere deficitul de forţă de muncă şi să crească productivitatea muncii angajaţilor lor, este de părere Daniel Jinga, associate director, People Services, KPMG în România.

El spune că un studiu KPMG realizat la finalul lui 2022, cu peste 600 de companii respondente, arată că 89% dintre companii au implementat o politică de muncă de oriunde. În ceea ce priveşte motivele pentru care companiile se gândesc la introducerea unei politici de muncă de oriunde sau motivele pentru care au imple­mentat deja o astfel de politică, 25% dintre respondenţi au spus că au implementat politica sau au de gând să o implementeze ca urmare a cererii angajaţilor; 18% au zis că vor să rămână relevanţi pe piaţa muncii din perspectiva beneficiilor, iar 12% pentru că vor să gestioneze printr-o politică de oriunde deficitul forţei de muncă.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO