Eveniment

NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor şi dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală şi de Est, aduce în Promenada Craiova branduri în premieră atât pentru zona Olteniei, cât şi la nivel naţional şi în regiunea Europei Centrale şi de Est.

NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor şi dezvoltator...

Autor: Bogdan Alecu

20.04.2023, 17:36 1129

“Investiţia în Promenada Craiova reprezintă încă o etapă din planul de dezvoltare al Grupului, pe care l-am intensificat încă de anul trecut. Avem încredere în potenţialul oraşului Craiova , motiv pentru care am decis să implementăm aici cel mai  nou proiect al nostru din afara Bucureştiului. Totodată, aceasta este şi cea mai mare investiţie din retail care are loc în România în ultima perioada. Deşi contextul de piaţă este în continuare marcat de provocări, sunt convins că este un moment propice pentru investiţii de natură să impulsioneze economia naţională, concentrându-ne simultan atât pe sustenabilitate, cât şi pe contribuţia la dezvoltarea comunităţii locale”, a spus Rüdiger Dany, CEO, NEPI Rockcastle.

Zona comercială Promenada Craiova va avea o suprafaţă de 78.500 mp, din care noul centru comercial, care include şi parc de retail, va ocupa 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 mp.

Printre magazine se numără Peek & Cloppenburg, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, Enzo Bertini, Mohito. Alte premiere sunt constituite de retaileri de tehnologie şi software - iStyle, dar şi de noile tipuri de magazine din lanţul Inditex: Zara, Bershka, Pull&Bear şi Stradivarius. Noul centru comercial va găzdui şi primul hypermarket Carrefour din Craiova, care va avea o suprafaţă de 8.000 mp, similar cu cel din Mega Mall din Bucureşti.

De asemenea, proiectul va include un cinematograf Cineplexx, o parcare de peste 2.100 de locuri şi restaurante de tip drive-through, precum KFC.

Centrul comercial va dispune şi de cea mai mare terasă panoramică exterioară din Craiova, ce va găzdui restaurante şi cafenele.

Proiectul va fi inaugurat în trimestrul al patrulea din 2023, în luna octombrie, cu o investiţie totală de peste 125 de milioane de euro, şi va include peste 150 de magazine. Printre acestea, se numără brandul Lefties, parte a grupului Inditex, care marchează oficial intrarea pe piaţa din România. Lefties este una dintre principalele companii de modă cu preţuri accesibile din Spania şi la nivel internaţional, care oferă articole de îmbrăcăminte pentru întreaga familie.

"Lucrările de construcţie sunt în grafic şi suntem pregătiţi să întâmpinăm clienţii, la începutul lui octombrie. În afară de un impuls major pentru economia locală, prin crearea a peste 1.500 de locuri de muncă şi atragerea de noi investiţii, dezvoltarea noului centru comercial aduce şi alte beneficii importante pentru Craiova. Am construit un nou bulevard, care va face legătura între două artere rutiere foarte importante ale oraşului, respectiv Bulevardul Calea Severinului şi Bulevardul Râului. Vor exista două benzi pe fiecare sens al noii artere, cu linie mediană, sensuri giratorii, semaforizare inteligentă, spaţii verzi şi piste de biciclete. Promenada Craiova este, cu siguranţă, cel mai complex proiect de retail din sudul ţării, iar pe viitor avem în plan să îi adăugăm noi componente. Sunt mândru de munca întregii noastre echipe şi îmi doresc ca acest proiect să devină un etalon pentru centrele regionale din România”, a adăugat Andrei Radu, Director de Dezvoltare, NEPI Rockcastle.

”Ne propunem ca prin inaugurarea Promenada Craiova să îmbunătăţim viaţa craiovenilor. Obiectivul nostru principal este ca prin acest proiect să oferim o experienţă de cumpărături completă şi de cea mai bună calitate. De aceea, am făcut eforturi pentru a aduce aici combinaţia perfectă de branduri, retaileri importanţi din toate zonele de interes, care se adresează unor categorii diverse de consumatori. În plus, din toamnă, craiovenii se vor putea bucura de multe nume care intră în premieră nu doar în oraş, ci şi în România şi în ECE. Mă bucur că acest proiect a stârnit foarte mult interes şi în rândul retailerilor, astfel că am decis să mărim suprafaţa comercială prevăzută iniţial, pentru a putea include mai multe magazine”, a conchis Marius Barbu, Group Asset Director, NEPI Rockcastle.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO