Eveniment

Partenerul ASEBUSS, Kennesaw State University, şi-a construit un campus în Italia

Partenerul ASEBUSS, Kennesaw State University, şi-a...

Autor: Adelina Mihai

05.10.2015, 00:04 167

Şcoala de afaceri locală ASEBUSS, care oferă pe plan lo­cal un program de Executive MBA în parteneriat cu univer­si­tatea americană Kenessaw State (KSU) din Atlanta, lucrează cu partenerii americani la dezvoltarea unor cursuri care urmează să fie livrate în noul campus al KSU din Italia.

Universitatea americană a anunţat că îşi extinde activitatea în Europa prin deschiderea unui nou campus universitar, desfăşurat pe o suprafaţă de 10.000 de metri pătraţi, în Montepulciano (re­giunea Toscana, Italia).

„Unul dintre obiectivele noii unităţi educaţionale este extin­derea  programelor de edu­caţie executivă. KSU va lansa peste 12 programe noi în cam­pusul din Monte­pulciano în această vară şi speră să adauge programe adiţionale dez­voltate îm­preună cu parte­nerii euro­peni în următoarele 12-18 luni. KSU lucrează în­dea­proape cu ASEBUSS pentru a dezvolta cursuri de edu­caţie managerială pentru noul campus din Monte­pulciano în viitorul apropiat“,  a spus  Lance R. Askildson,  chief in­ternational officer şi vice-provost for global affairs în cadrul Kennesaw State University.

În ultimii trei ani, Kennesaw State University a devenit una dintre cele mai mari 50 de universităţi din SUA şi cea mai mare din Atlanta, având în total circa 34.000 de studenţi în cele două campusuri din Atlanta şi cel proaspăt inaugurat în Italia.

„Internaţionalizarea este importantă pentru fiecare uni­ver­sitate în acest moment, deoarece le permite instituţiilor de în­văţământ superior să cultive o perspectivă globală în rândul studenţilor. Lumea devine din ce în ce mai globală şi in­ter­co­nectată, iar practicile noastre educaţionale trebuie să urmeze aceeaşi tendinţă.“

„Iar cea mai bună metodă de a facilita internaţionalizarea universităţii este prin parteneriate şi prin schimbul de experienţă al studenţilor şi al profesorilor cu alte universităţi din lume. Iar noi exact acest lucru îl facem împreună cu ASEBUSS de mai bine de un deceniu“, a mai spus Lance Askildson.

În prezent, KSU are o populaţie de circa 2.500 de studenţi internaţionali, care provin din 130 de ţări.

„Internaţionalizarea la KSU este o abordare cu mai multe faţete, care include programe de studii în străinătate, schimburi de experienţă dintre studenţi şi profesori, recrutarea a mii de studenţi internaţionali din străinătate, integrarea tematiciilor internaţionale în cursuri şi în programa de studiu sau organizarea de eveimente cu astfel de tematici şi susţinerea cercetărilor academice în acest scop/ pe această temă“, a mai spus Askildson.

Programul de EMBA oferit pe plan local de ASEBUSS în parteneriat cu KSU este unul dintre cele mai vechi programe de educaţie managerială de pe plan local. Peste 1.200 de manageri români au absolvit cursurile unui EMBA oferit de ASEBUSS, program care are un preţ de 18.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO