Eveniment

ZF Health&Pharma Summit'23. Dorin Preda, MedLife: Pe termen scurt vrem să dezvoltăm reţeaua şi să consolidăm piaţa, iar pe termen mediu şi lung avem în vedere extinderea în afara graniţelor. Tatonăm piaţa şi încercăm să găsim oportunităţi cât mai bune

ZF Health&Pharma Summit'23. Dorin Preda, MedLife: Pe...

Autor: Cristina Bellu

26.09.2023, 13:03 131

Grupul MedLife, cel mai mare ope­rator local privat de sănătate, vizează pe termen scurt dezvoltarea în continuare a reţelei, atât prin achiziţii cât şi prin creştere organică, iar pe termen mediu şi lung ia în calcul extinderea în afara graniţelor.

“O direcţie importantă de dezvoltare pe care o gândim este legată de creşterea reţelei atît în ţară şi în afara ei. Pe termen scurt vrem să ne extindem reţeaua şi să consolidăm piaţa, iar pe termen mediu şi lung avem în vedere extinderea în afara graniţelor. Pe piaţa locală suntem deschişi şi la achiziţii, dar şi la dezvoltări organice. Prima opţiune a fost întotdeauna să ne găsim parteneri în aceste pieţe şi modelul nostru de business a fost ca împreună cu parteneri locali să dezvoltăm soluţii cât mai complexe pentru pacienţi, dar nu excludem în niciun fel şi dezvoltările organice. În legătură cu dezvoltarea la nivel regional, tatonăm piaţa şi încercăm să găsim oportunităţi cât mai bune”, a spus Dorin Preda, Director Executiv al MedLife Group, prezent marţi la evenimentul ZF Health&Pharma Summit'23.

 

Alte declaraţii:

♦ Suma investită de MedLife Group în ultimii doi ani se ridică la aproape 100 de milioane de euro, bani pe care i-am folosit în extinderea reţelei de centre medicale din portofoliu. Astăzi suntem cea mai mare reţea de servicii medicale private din România. Operăm 500 de centre medicale proprii şi alte 200 de centre medicale în parteneriat, şi tratăm zilnic aproape 30.000 de pacienţi.

♦ Referitor la partea de prevenţie - noi facem prevenţie şi încercăm să contribuim în mod important la ceea ce numim educaţie în sănătate, pentru că prevenţia nu se poate face fără educaţie. Noi o facem prin diverse instrumente - abonoamentul este unul dintre acestea, iar abonaţii noştri folosesc serviciile medicale de două ori mai mult decât o persoană care nu are abonament.

♦ Avem trei paliere de dezvoltare - ne uităm la dezvoltarea reţelei de spitale, unde avem trei spitale în lucru - un spital în Bucureşti, un spital la Timişoara, de 6.000 mp, pe care îl dezvoltăm împreună cu familia Bădescu, partenerii noştri din Timişoara, şi un spital în Craiova, care se va focusa pe zona oncologică.

♦ Pe zona de oncologie este important de precizat faptul că oncologia devine pentru noi un subiect de interes. Împreună cu achiziţia Neolife şi OncoCard de anul trecut am căpătat o poziţie importantă pe tot ceea ce înseamnă servicii oncologice.

♦ Investim destul de mult în tot ceea ce înseamnă servicii adiacente pacienţilor oncologici, în deschiderea laboratorului de anatomie patologică, în labor de genetică, de biologie moleculară. Este foarte clar că pacientului oncologic i se asociază din ce în ce mai mult tratamente personalizate şi genetica şi anatomia patologică ajută mult în direcţia acesta.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO