Eveniment

ZF Live. Teodor Ioan Birţ, Asociaţia Administratorilor de Pieţe din România. „Încercăm să îi atragem pe tineri să vină la piaţă. Tinerii reprezintă o generaţie sensibilă la tot ceea ce înseamnă tradiţie, dar au nevoie de condiţii moderne“

ZF Live. Teodor Ioan Birţ, Asociaţia Administratorilor de Pieţe din România. „Încercăm să îi atragem pe tineri să vină la piaţă. Tinerii reprezintă o generaţie sensibilă la tot ceea ce înseamnă tradiţie, dar au nevoie de condiţii moderne“

Teodor Ioan Birţ

Autor: Miruna Diaconu

07.11.2019, 21:00 119
Pieţele din România fac paşi importanţi spre modernizare şi au nevoie de anumite facilităţi pentru a fi în atenţia tinerilor. Tinerii preferă hipermarketurile în locul pieţelor pentru că le oferă o gamă mai variată de produse şi reprezintă o modalitate mai simplă de a face cumpărături. Teodor Ioan Birţ, preşedintele Asociaţiei Administratorilor de Pieţe din România, a declarat în cadrul emisiunii ZF Live că îşi doresc să atragă tinerii, iar în acest sens au făcut campanii pe Facebook cu #merglapiaţă, care au prins bine în rândul tinerilor. Tinerii nu mai folosesc bani cash, iar câteva pieţe din ţară au introdus plata cu cardul pentru a putea fi cât mai atractive pentru ei.

„Românul este obişnuit să meargă la piaţă, vrem să atragem segmentul de populaţie tânără care s-a obişnuit cu comfortul pe care i-l oferă super­mar­ketul. Au existat campanii precum #merglapiaţă, care au prins foarte bine în rândul tinerilor, încercăm să îi atragem pe aceştia. Tinerii reprezintă o generaţie sensibilă la tot ceea ce înseamnă tradiţie, dar au nevoie de nişte facilităţi“, a spus Teodor Ioan Birţ, preşedintele Asociaţiei Adminis­tratorilor de Pieţe din România, în cadrul emisiunii ZF Live.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO