Evenimente

10 ani de IQOS! Philip Morris International aniversează 10 ani de călătorie către un viitor fără fum

Advertorial

10 ani de IQOS! Philip Morris International aniversează...

Autor: Publicitate

27.05.2024, 11:12 57

Philip Morris International (PMI) aniversează 10 ani de când a lansat IQOS, dispozitivul care încălzeşte tutunul fără să îl ardă, şi a început astfel călătoria către un viitor fără fum. Compania a făcut progrese semnificative şi rămâne dedicată viziunii sale de a înlocui ţigările cu alternative fără fum, fundamentate ştiinţific.

Philip Morris International este prima companie din industria tutunului care a mizat pe ştiinţă şi a venit în întâmpinarea nevoilor fumătorilor adulţi cu o categorie nouă de produse care nu ard tutunul, ci îl încălzesc. IQOS a fost primul produs din această categorie şi a fost lansat în 2014 în Japonia. Astăzi, produsele alternative fără fum ale PMI sunt disponibile în peste 80 de pieţe, iar IQOS este lider al segmentului de tutun încălzit, cu peste 28 de milioane de utilizatori la nivel global.

Această aniversare ne oferă ocazia să reafirmăm angajamentul nostru de a construi un viitor fără fum, bazat pe alternative care elimină arderea şi sunt fundamentate ştiinţific. Dedicăm acest moment comunităţii de utilizatori IQOS, care ne dovedesc că ţigările chiar pot să devină, într-o zi, istorie. România este a patra piaţă în care a fost lansat IQOS, iar astăzi, peste jumătate de milion de fumători adulţi români au ales dispozitivul fără fum dezvoltat de compania noastră. În România, am lansat cel mai recent produs din portofoliu, IQOS ILUMA, şi am revoluţionat din nou categoria prin introducerea tehnologiei de încălzire prin inducţie. Oferim utilizatorilor noştri o experienţă, fără reziduuri de tutun şi fără a fi necesară curăţarea dispozitivului. Continuăm să inovăm, să ne bazăm pe ştiinţă şi să le oferim consumatorilor noştri produse care răspund nevoilor lor şi reprezintă o alternativă mai bună la continuarea fumatului.”, a declarat Mircea Scăunaşu, Managing Director Philip Morris România.       

În ultimii zece ani, portofoliul de alternative fără fum al PMI a creat un impact pozitiv asupra a milioane de fumători adulţi, a celor din jurul lor şi a accelerat procesul de renunţare la ţigări. Astăzi, veniturile nete aduse de produsele fără fum le-au depăşit pe cele aduse de Marlboro. În 25 de pieţe, printre care se numără Bulgaria, Republica Cehă, Danemarca, Grecia, Italia, Polonia şi România, veniturile PMI provenite din produse fără fum depăşesc 50% din veniturile nete totale.

„Philip Morris International a investit masiv în cercetare şi inovare pentru a oferi fumătorilor adulţi alternative mai bune la continuarea fumatului. Dar pentru ca schimbarea să fie adoptată în mod eficient, guvernele şi societatea în general trebuie să joace un rol activ. Este important ca şi autorităţile de reglementare să îmbrăţişeze oportunitatea oferită de inovaţie şi ştiinţă în beneficiul societăţii şi al fumătorilor. Noi, la Philip Morris International, suntem pe deplin angajaţi în misiunea de a construi în continuare o lume şi o Românie fără fum.”, a adăugat Mircea Scăunaşu, Managing Director Philip Morris Romania.

Compania a investit în cercetare şi dezvoltare peste 12,5 miliarde USD şi continuă eforturile de inovare pentru a extinde portofoliul de alternative fundamentate ştiinţific, pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze. Peste 1.500 de profesionişti în cercetare şi dezvoltare lucrează la extinderea celui mai avansat portofoliu de alternative fără fum din industrie, în unităţile de cercetare şi dezvoltare din Elveţia şi Singapore.

Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum  

Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum. Din 2008, PMI a investit peste 12.5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domeniile toxicologiei sistemelor preclinice, cercetării clinice şi comportamentale, cât şi studii ulterioare introducerii pe piaţă. În noiembrie 2022, PMI a achiziţionat Swedish Match – lider în comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral – şi se află astfel în fruntea companiilor care luptă pentru un viitor fără fum prin mărcile sale IQOS şi ZYN. Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unei versiuni a dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI, Platforma 1, şi a consumabilelor aferente, precum şi produsului de tip snus al companiei Swedish Match, ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP). În 30 decembrie 2023, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 84 de pieţe iar PMI estimează că aproximativ 20,8 milioane de adulţi din întreaga lume, au trecut deja la IQOS şi au renunţat la fumat. Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 37% din veniturile nete totale ale PMI pentru întreg anul 2023. Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat în februarie 2021 ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi, prin filiala sa Vectura Fertin Pharma, îşi propune să îmbunătăţească calitatea vieţii prin furnizarea de experienţe de sănătate integrate.   

 

Pentru mai multe informaţii puteţi vizita  www.pmi.com şi www.pmiscience.com   

 

 

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24