IMM

Up România a lansat platforma Up Achiziţii în care companiile mici şi mijlocii întâlnesc furnizorii în încercarea de a obţine preţuri mai mici

Up România a lansat platforma Up Achiziţii în care...

Autor: Alex Ciutacu

29.08.2018, 14:28 556

Up România, compania prin care este prezent pe piaţa locală grupul Up, lansează platforma Up Achiziţii, care facilitează legătura dintre companiile mici şi mijlocii şi furnizorii de produse şi servicii.

Printre avantajele pe care le oferă utilizarea platformei se numără reduceri de preţ de până la 60% şi acces mai rapid cu până la 80%, una dintre problemele antreprenorilor fiind complexitatea procesului necesar pentru contractele cu furnizorii.

„Din interacţiunea constantă cu clienţii am ajuns să cunoaştem foarte bine situaţiile cu care se confruntă, una dintre ele fiind resursele importante pe care o firmă trebuie să le aloce pentru achiziţii. Ne-am dat seama că noi putem face legătura dintre companii şi furnizori, că putem fi o verigă importantă în această zonă şi am decis să ne implicăm cu toată energia în acest proiect”, spune Elena Pap, director general Up România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO