Info

Compania românească Tobimar a aniversat 25 de ani şi continuă investiţiile pentru cel puţin următorii 25 de ani

ARTICOL CU CONTINUT PUBLICITAR

Florin Todor, director general Tobimar

Florin Todor, director general Tobimar

Autor: Publicitate

21.12.2023, 07:00 1893

Compania românească Tobimareste un nume la nivel naţional în domeniul distribuţiei de materiale electrice, corpuri de iluminat, soluţii pentru case inteligente, staţii de încărcare şi panouri fotovoltaice. În anul 2024 îşi continuă investiţiile în digitalizare, extindere portofoliu de produse şi logistică.„Principalul obiectiv de investiţii pentru anul 2024 este reprezentat de modernizarea sistemelor informatice ale companiei şi dezvoltarea din punct de vedere digital. Ne propunem extinderea pieţei de desfacere către noi segmente de produse şi clienţi şi constuirea unui spaţiu logistic de peste 5.000 mp. Investiţia cea mai importantă o vedem în oamenii companiei, spre a aduce permanent soluţii inovatoare în domeniul nostru de activitate”, a explicat Florin Todor, director general Tobimar.Anul acesta, bugetul de investiţii s-a îndreptat către zona de energie verde: iluminat cu tehnologie led, staţii de încărcare vehicule şi panouri fotovoltaice în contextul în care cererea pentru soluţii sustenabile este în creştere. Totodată, Tobimar a optimizat eficienţa operaţională prin deschiderea unui depozit la Cluj-Napoca şi prin modernizarea depozitului de la Oradea.

În 2023, Tobimar a răspuns eficient provocărilor în condiţiile unui mediu socio-politic dificil şi a crescut vânzările cu 25%, adaptându-se la schimbările pieţei şi nevoile clienţilor, sub presiunea costurilor ridicate. Succesul său în industria iluminatului şi a soluţiilor pentru case inteligente demonstrează angajamentul său pentru inovaţie şi excelenţă, consolidând încrederea clienţilor şi menţinând o viziune optimistă şi strategică.

Povestea Tobimar a început în urmă cu 25 de ani, în 1998, iar astăzi este unul dintre principalii jucători pe piaţa naţională de distribuţie de materiale electrice, corpuri şi surse de iluminat, staţii de încărcare pentru vehicule, panouri fotovoltaice şi echipamente pentru clădiri inteligente. Portofoliul Tobimar cuprinde nume precum: Philips, Gewiss, Eaton, ABB, Scame, Noark, Zumtobel, Obo Bettermann şi alte 40 de branduri globale.

Compania românească a lansat în ultimii ani brandurile proprii în domeniul electric: Starke, Frozen, Albach şi Nita, pentru a anticipa tendinţele pieţei şi a satisface cerinţele dinamice ale consumatorilor, oferind soluţii inovatoare şi personalizate. Compania plănuieşte să extindă şi să diversifice aceste branduri, asigurându-şi astfel dezvoltarea sustenabilă şi consolidarea poziţiei de lider în iluminat şi soluţii energetice.

„Anul acesta, Tobimar a avut evoluţii semnificative în portofoliul său, lansând noul brand propriu Nita pentru iluminat inteligent şi staţii de încărcare maşini. Am încheiat parteneriate cu furnizori din domeniul fotovoltaic şi nu numai. În acelaşi timp, am consolidat relaţiile cu partenerii tradiţionali: Philips, Gewiss şi Eaton sporind diversitatea ofertei şi angajamentul pentru inovaţie şi satisfacţia clientului” a precizat directorul general.

În cei 25 de ani, Tobimar a investit peste 15 mil. euro pentru dezvoltarea brandurilor proprii, extinderea portofoliului de produse şi logistică. Compania are astăzi patru depozite la nivel naţional (Bucureşti, Oradea, Cluj-Napoca şi Ciugud Alba), care însumează peste 8.000 mp şi o flotă de peste 130 de vehicule.

Companiile româneşti, inclusiv Tobimar, sunt un element-cheie în tranziţia energetică, prin dezvoltarea de noi tehnologii care să ofere soluţii pentru un consum redus de energie, educând piaţa înspre sustenabilitate şi colaborând cu guvernul pentru a promova politici în acest sens.

Investiţiile în digitalizare anunţate pentru 2024 nu sunt o noutate pentru Tobimar, întrucât compania investeşte constant din 2008. Astfel, distribuitorul utilizează soluţii de tip ERP şi Warehouse Management. Mai mult, Tobimar deţine şi unul dintre cele mai mari magazine online de profil: ebtm.ro.

Compania a realizat proiecte de referinţă în iluminat arhitectural: Cetatea Alba Carolina, Star Transmission, Emerson. De asemenea, portofoliul de clienţi cuprinde nume precum Carrefour, Auchan, Hornbach, Mega Image, Brico Depot.

În ultimii ani compania a avut o creştere constantă a cifrei de afaceri de 20-25% pe an, ajungând în prezent la cifra de afaceri peste 20 mil. euro. Misiunea Tobimar pentru următorii 5 ani este de a atinge pragul de 50 mil. euro cifră de afaceri, iar pe termen lung este să devină un jucător pe plan mondial în domeniu.

Grupul de firme Tobimar activează şi pe piaţa de construcţii de 20 de ani prin Tobimar Construct, Tobimar Grup de 15 ani în domeniul iluminatului public şi arhitectural şi de 10 ani în HoReCa prin complexul Domeniile Martinutzi cu o investiţie de peste 20 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO