Media & Advertising

Agenţia de PR Golin o promovează pe Cristina Butunoi în poziţia de director executiv şi înfiinţează o divizie de analiză şi consultanţă cu focus pe dezvoltarea businessului

Agenţia de PR Golin o promovează pe Cristina Butunoi...

Autor: Cristina Bellu

27.02.2024, 13:10 93

Golin România, una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice de pe piaţa locală, anunţă numirea Cristinei Butunoi în poziţia de Executive Director.

Ea o înlocuieşte pe Roxana Dibă, care după mai bine de 13 ani petrecuţi în echipa Golin, dintre care ultimii trei în management, îşi încheie mandatul executive, în timp ce Hortensia Năstase va continua să fie parte din procesul de management al agenţiei, în calitate de Vicepreşedinte Creative Services Lowe Group.

Specialist cu peste 20 de ani de experienţă în comunicare corporate şi de brand, dar şi comunicare publică şi în sectorul non-profit, Cristina Butunoi tocmai a încheiat un mandat de trei ani ca Deputy Managing Director Golin. De-a lungul carierei, a coordonat campanii premiate în cele mai importante festivaluri locale şi internaţionale, contribuind la dezvoltarea strategică a unor branduri din domenii precum energie, banking, industrie, retail, real estate, IT, farma sau FMCG. Ca membru în Consiliul Director al IAA, Cristina Butunoi reprezintă interesele clienţilor şi ale agenţiilor în acest forum important de industrie, spun reprezentanţii agenţiei.

„Este o perioadă interesantă pentru industria noastră, cu o grămadă de trenduri care vor influenţa comunicarea în 2024: de la AI, la Deep Fake, de la alegeri în 64 de ţări, la diverse întrebări post-pandemice care îşi caută încă răspunsul. Poziţionarea Golin la intersecţia dintre earned-first şi cultural-relevance este în continuare o busolă bună şi în acest context”, spune Cristina Butunoi, Executive Director Golin. 

Totodată, agenţia înfiinţează Golin Advisory Committee (GAC), o divizie de analiză şi consultanţă în scopul luării unor decizii benefice pentru agenţie, pe toate palierele: inovaţie de produs, programe pentru dezvoltarea echipei, îmbunătăţire procese, reputaţie şi industry leadership, impact social, dezvoltare divizii noi.

Noua divizie este formată alături de trei dintre liderii agenţiei: Marina Constanda, Head of Unit, Ioana Munteanu, Creative Director şi Ruxandra Simion, Head of Unit.

Schimbările vor fi aplicate începând cu luna aprilie a acestui an.

În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenţie integrată de marketing şi comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) şi Path (unit-ul specializat în analiza şi interpretarea datelor).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO