Media & Advertising

Agenţia de PR şi comunicare strategică Lighthouse Romania a devenit membră a Crisis Communication Network Europe, asociaţie europeană dedicată comunicării în situaţii de criză

Agenţia de PR şi comunicare strategică Lighthouse...

Autor: Roxana Rosu

03.11.2022, 11:03 136

Agenţia de PR şi comunicare strategică Lighthouse Romania a devenit membră a Crisis Communication Network Europe (CCNE), o asociaţie europeană de agenţii independente de consultanţă cu experienţă în prevenirea şi comunicarea crizelor.

Cele 13 agenţii care alcătuiesc reţeaua, din Germania, Austria, Italia, Olanda, Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Spania, Belgia, Portugalia, Franţa, Elveţia şi România, comunică regulat pentru a împărtăşi cele mai bune practici în domeniu. Acest lucru le ajută să anticipeze şi să răspundă nevoilor clienţilor atunci când un eveniment de criză depăşeşte graniţele naţionale.

Potrivit CCNE, nevoia de comunicare de criză va creşte peste estimările din perioada crizei Covid, mai ales în sectorul energiei şi în cel financiar. Războiul din Ucraina, cu toate implicaţiile sale, alături de criza energetică şi de creşterea inflaţiei vor pune o presiune mare atât asupra companiilor private, cât şi asupra decidenţilor politici şi a instituţiilor publice.

”Suntem foarte bucuroşi că am fost primiţi în CCNE într-o perioadă în care managementul şi comunicarea de criză au devenit mai importante ca niciodată. Clienţii noştri pot beneficia acum de această reţea dinamică a agenţiilor de PR independente din toată Europa. A putea să lucrezi îndeaproape cu profesionişti recunoscuţi la nivel internaţional şi să faci schimb de experienţă pe cele mai bune practici în managementul crizelor este de nepreţuit”, spune Ana Maria Gardiner, Managing Director în cadrul Lighthouse România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO