Media & Advertising

Campanie de imagine pentru Academia Catavencu

27.02.2004, 00:00 8



Campania de imagine a publicatiei Academia Catavencu marcheaza o noua etapa, prin aparitia "Balansoarului", cel mai recent spot, conceput si realizat de Leo Burnett Romania.



Spotul se deruleaza pe mai multe posturi TV, fiind sustinut in acelasi timp prin campania de print.



Ideea creativa si strategia de comunicare ce stau la baza acestui spot, intitulat "Balansoarul", reitereaza cunoscutul mesaj al Academia Catavencu : "Cititorii nostri sunt mai inteligenti decat ai lor".



"Sa faci campanie la Catavencu e o provocare. Ai de-a face cu un client creativ, cu un produs care iti permite sa-ti arati adevarata valoare si cu un public tinta de o inteligenta peste medie. Creativ, se impunea o poveste cu umor subtil, care sa produca acel "smile in the mind". Ceea ce speram ca am si reusit sa facem prin idee, prin modul aproape nordic in care ea a fost spusa, prin casting si locatie", spune Carmen Calugareanu, Senior Copywriter la Leo Burnett Romania.



Echipa Leo Burnett Romania care a creat acest spot este formata din: Bogdan Naumovici - Creative Director, Stefan Vasilachi - Art Director, Carmen Calugareanu - Senior Copywriter, Laura Georgescu-Baron - A/V Production Director, Roxana Dumitru - Brand Communication Director, Alina Giurgean - Brand Communication Executive, Razvan Matasel - Strategic Planning Director.



Spotul a fost produs de Castel Film si regizat de Radu Munteanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24