Media & Advertising

Ce puteţi citi în cel mai recent număr al revistei Business MAGAZIN

Ce puteţi citi în cel mai recent număr al revistei...

Autor: Ioana Matei

17.12.2018, 00:05 112

♦ Bogat în evenimente de tot felul - fie ele economice, politice sau sociale -, anul centenarului s-a remarcat mai degrabă prin reuşitele unor companii înfiinţate de români. La 100 de ani de la Marea Unire, primul unicorn românesc şi-a făcut apariţia pe tărâmurile mioritice: Uipath a fost prima companie din domeniul tehnologiei care a trecut pragul de un miliard de dolari. Nu a fost însă singura, iar în articolul de copertă al ultimei ediţii a Business MAGAZIN din 2018 veţi regăsi şi povestea eMAG, care a fost evaluată recent la 1 miliard de dolari, precum şi pe a fraţilor Pavăl, care au înfiinţat Pavăl Holding, o companie cu un capital social de un miliard de euro, fiind cea mai mare companie înfiinţată în 2018 după valoarea capitalului social.

♦ Cu toate că programul voucherelor de vacanţă a reprezentat şi anul acesta un stimulent puternic pentru creşterea turismului intern, ajuns la cel mai bun rezultat al ultimului deceniu, reprezentanţii industriei spun că suntem încă în urma altor state europene. Ce probleme identifică aceştia la nivelul pieţei locale şi ce aşteptări au pentru anul viitor?

♦ Banking sub nume de cod: de mai bine de o lună, George a împânzit oraşul. Ar fi putut să se numească Rico sau Otis, însă IT-iştii care i-au scris codul în trei ani au decis în câteva secunde ca „proiectul lor secret“ să ia numele primului pilot din aviaţie. Cum a început povestea proiectului George - pe care BCR, cea mai mare bancă locală din România, l-a importat anul acesta şi îl promovează intens ca „primul banking inteligent“?

♦ Amenajarea spaţiilor de birouri reprezintă acum o adevărată provocare pentru toate companiile, indiferent de industria în care lucrează, în condiţiile în care atmosfera şi facilităţile oferite devin un factor determinant în prezent pentru atragerea angajaţilor şi reţinerea lor. Cum vede amenajarea spaţiilor de birouri ale viitorului Andrew Duncomb, director de marketing pentru regiunea EMEA al companiei americane Herman Miller, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de mobilier pentru birouri din lume?

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO