Media & Advertising

Grupul de comunicare Lowe Group lansează o divizie specializată în analiza şi interpretarea datelor, dedicată clienţilor agenţiilor din grup

Grupul de comunicare Lowe Group lansează o divizie...

Autor: Cristina Bellu

11.01.2023, 13:10 637

Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, lansează Path, divizie specializată în analiza şi interpretarea datelor cu impact strategic pentru clienţii grupului.

Unit-ul va fi condus de Roxana Bleoaja, specialist cu o expertiză de peste 15 ani în cercetări de piaţă şi analiza insight-urilor şi va include o echipă interdisciplinară de specialişti în strategie şi analiza datelor, cu experienţă pe branduri şi campanii ce acoperă multiple industrii.

„O înţelegere adâncă a consumatorului, susţinută de date, este indispensabilă pentru orice strategie de business câştigătoare. Datele sunt noul petrol pentru că, la fel ca acesta, în stare brută nu aduc valoare. Când sunt colectate, analizate şi interpretate rapid, apoi sunt extrase insight-uri semnificative pentru fiecare categorie de public sau industrie, valoarea care se întoarce în business este inestimabilă. Rafinate în mod corespunzător, datele sunt un instrument de luare a deciziilor”, explică Veronica Savanciuc, Preşedinte şi CEO Lowe Group.

Dezvoltarea Path aduce datele în centrul produsului agenţiilor din grup: MullenLowe (agenţie integrată de marketing şi comunicare), Initiative (media), Golin (relaţii publice) şi Medic One (comunicare în domeniul medical şi farmaceutic), identificând insight-uri pornind de la realitatea consumatorului.

„Cu Path vom da sens cifrelor, altfel acestea ramân o grămadă de informaţii greoaie. Acest sens pe care îl căutăm stă la intersecţia multor discipline, de la tehnologie la artă, de la cercetare de piaţă la dezvoltare de produs şi comunicare corporate. Path conectează aceste fire şi generează insight-uri care aduc valoare pentru clienţi, pentru public şi, adesea, pentru comunităţi. Beneficiile pentru client includ decizii mai bune, oportunităţi de venituri, avantaje competitive, fidelizarea clienţilor – pentru consumatori, produse şi servicii mai bune – iar pentru comunităţi, dezvoltare durabilă”, adaugă Roxana Bleoaja, Head of Path, Lowe Group.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO