Media & Advertising

McCann Erickson a iesit cu Kandia ICE

14.05.2004, 00:00 14



McCann Erickson a realizat campania de lansare a singurei ciocolate cu efect racoritor de pe piata romaneasca - Kandia ICE, o inovatie pentru acest segment de piata.



Noul sortiment de ciocolata este prezent pe piata in serie limitata. "Kandia Ice este unica ciocolata romaneasca ce, in zilele toride de vara, iti satisface pofta nestavilita de racoare. Mai mult, Kandia Ice aduce patru arome de fructe specifice verii - pepene galben, zmeura, cirese si piersici - totul intr-un delicios invelis de ciocolata alba", precizeaza Ioana Moga, director de marketing al companiei Excelent.



Campania de comunicare care se va desfasura pe parcursul lunilor iunie si iulie pastreaza aceeasi linie indrazneata promovata de Kandia, caracterizata prin voluptate si lipsa inhibitiilor.



Conceptul creativ al campaniei se bazeaza pe imaginea fructelor prinse intr-un cub de gheata, dezvaluind principalul beneficiu al produsului: efectul foarte racoritor, atat de cautat in verile toride. Semnul distinctiv al gamei Kandia ICE este panglica albastra care trimite la elementul de racoare.



Spotul TV de 15 secunde dezvaluie si el care este cea mai mare tentatie a acestei veri: oricat de fierbinte ar fi aerul, ciocolata Kandia ICE ofera senzatia de racoare si trezeste simturile.



Campania print se va desfasura in principalele publicatii care se adreseaza femeilor, avand in vedere targetul conceptual al produsului: femeile care se abandoneaza tentatiei de a experimenta placeri, gusturi si arome noi.



Echipa McCann implicata in realizarea campaniei este formata din: Beatrice Danis - Account Manager, Janos Kurko - Art Director, Maria Manolescu - Copywriter. Animatia a fost asigurata de Studiourile Castel Film.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO