Media & Advertising

Noul site Pro FM, realizat de Spotlight

24.09.2004, 00:00 16



Pro FM si Spotlight Advertising au lansat, recent, noul site Pro FM. Ambele parti au dorit un site modern, diferit de oricare alt site al concurentei si la fel de diferit in peisajul internetului romanesc.



Daca Pro FM a setat dintotdeauna trendurile in muzica, de data aceasta Spotlight Advertising a facut in asa fel, incat postul de radio sa seteze trendul si in felul cum ar trebui sa se prezinte site-ul unui radio adevarat. Transparent, user friendly, cu personaje vectorizate reprezentand pe fiecare dintre vedetele Pro FM, in pas cu tehnologia de ultima ora si realizat in culorile Pro FM-ului (rosu, galben, verde, portocaliu), site-ul intriga de la primul click.



Echipa Spotlight Advertising a ajutat sa arate ca, daca "radio inseamna Pro FM", atunci site radio inseamna www.profm.ro.



Spotlight Advertising a expus, prin realizarea designului de site Pro FM, binecunoscutele atribute ale postului de radio (curajos, original, independent, comunicativ, vesel, pozitiv, trend setter).



Conceptul creativ al site-ului este sustinut de ideea a patru site-uri in unul singur, fiecare dintre cele patru sectiuni reprezentand o perioada din muzica. Prima lansare a vizat atmosfera perioadei disco. Celelalte trei sectiuni urmeaza sa fie lansate in timp.



"Totul a inceput intr-o zi de ianuarie cand crapau pietrele de ger dar si matele stropsindu-se la dansul", povesteste Catalin Stanescu, Copywriter la Spotlight, zis Generalul. "Atunci si-au facut aparitia la noi in agentie, calzi, umani si dulci-piperati, precum tuica fiarta, Nicky Stanciu si Sorin Mateescu, brand manager si respectiv promotion manager la Pro FM. Li se nazarise sa plece intr-o calatorie fantastica (but straight oriented!) cu TaketheAdTrain-ul agentiei Spotlight. Zis si facut! Le-am taiat bilete, i-am poftit in vagoane si astfel a inceput o calatorie fascinanta, fara accidente si deraieri, cu cateva zdruncinaturi pe parcurs (calculatoarele romanilor nu ar fi suportat ce am fi vrut noi sa facem, consultari, optimizari, nervi), cu propuneri din ce in ce mai traznite (daca tot ai ajuns la Paris, Amsterdam e la doi pasi!), cu extravagante si replieri cuminti si intelepte in slujba clientului si onor fanilor Pro FM. Astazi am ajuns intr-o statie de care noi, echipa Spotlight - Teodor Cucu (AM), Bogdan Plesa (CD), Adrian Stanculet, Bogdan Diaconu (ADs) si Catalin Stanescu (CW), suntem tare mandri (vrem un premiu!) si abia asteptam sa continuam calatoria (proiectul) pentru a pune in practica toate nebuniile - asa se intampla intotdeauna cand pleci cu trenul. Cu AdTrain-ul".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO