Media & Advertising

Orange pleaca in Aventura PrePay impreuna cu Tempo Advertising

27.08.2004, 00:00 28



Orange a pornit in Aventura PrePay, cu mexicani, africani si triburi braziliene. In Aventura PrePay, adica cea mai recenta campanie promotionala, Orange este insotit de Tempo Advertising care semneaza, ca de obicei, creatia.



Promotia este comunicata printr-o campanie formata din trei spoturi TV (Coliba, Mexicanii si Africanii), doua spoturi radio, machete de presa, outdoor si POSM.



Conceptul campaniei valorifica exotismul unor regiuni ca Mexic, Africa de Sud si Brazilia, al localnicilor, al obiceiurilor si al faimoaselor peisaje. El este dezvoltat in cateva executii construite in jurul unor situatii care ar putea face deliciul povestilor impartasite dupa intoarcerea din vacanta.



"Ca in fiecare vara, mirajul peisajelor cu plaje largi si apa racoroasa ne cheama la aventura. De aceea, cartelele PrePay de la Orange devin un soi de pasaport catre aceste destinatii - kilometrii PrePay adunati de pe cartele te conduc spre cele mai inedite locatii turistice actuale. Ideea a fost aceea de a ilustra, pe cat posibil, experientele specifice tarilor care urmau a fi vizitate, fiind vorba de destinatii exotice precum Brazilia, Mexic sau Africa de Sud," spune Silviu Culea, director creatie Tempo Advertising.



Spoturile TV au fost filmate in colaborare cu Saga Film si poarta semnatura regizorului Thomas Barina.



Mecanismul promotiei: clientii care isi reincarca contul PrePay in perioada 5 iulie - 5 octombrie aduna kilometri PrePay. Pentru fiecare USD reincarcat, clientii primesc 1 km PrePay. In functie de valoarea creditului reincarcat, acestia pot castiga reduceri speciale la produse Orange (telefon, pachet PrePay, cartela de reincarcare PrePay), telefoane Nokia si excursii in Mexic, Africa de Sud sau Brazilia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO