Media & Advertising

RCS&RDS, pe urmele Nokia: operatorul de cablu îşi promovează postul de filme la metrou

RCS&RDS, pe urmele Nokia: operatorul de cablu îşi promovează postul de filme la metrou

Autor: Adrian Seceleanu

10.02.2011, 13:21 87

RCS&RDS, numărul unu pe piaţa locală de cablu şi satelit TVdin România, o companie care rareori îşi face reclamă pentru a-şipromova serviciile, a redecorat una dintre cele mai aglomeratestaţii de metrou din Bucureşti - Piaţa Victoriei, pentru a promovaDigi Film, un post de filme lansat luna trecută.

Pe bannerele instalate de RCS&RDS în staţia de metrou suntprezentate o parte dintre filmele care rulează pe postul TV, numeleşi sloganul postului. Abonamentul la Digi Film costă trei lei pelună, inclusiv TVA.

Metroul bucureştean transportă în medie peste 500.000 decălători pe zi lucrătoare şi peste 14 milioane călători într-olună. Mai multe companii au folosit staţia de metrou Victorieipentru a-şi promova produsele şi serviciile, un exemplu recentfiind compania finlandeză Nokia.

RCS&RDS este numărul unu pe piaţa de servicii TV dinRomânia, cu peste 2,7 milioane de abonaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO