Media & Advertising

Ryanair intră în forţă în casele telespectatorilor prin spoturi difuzate la ore de vârf

Ryanair intră în forţă în casele telespectatorilor...

Autor: Bianca Dorobanţu

27.01.2017, 00:05 478

Prime-time-ul celor mai urmărite trei posturi de televiziune locale a fost ocupat luni-seara de reclame la medicamente, alimente şi băuturi, credite, servicii din industria telecom şi de retaileri electro-IT, industrii care împart, de obicei, acest spaţiu publicitar.

În total, în intervalul orar 20.00-21.00 au fost difuzate 99 de spoturi publicitare, dintre care 40 au fost numai la medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri - n. red.), 27 la alimente şi băuturi, 5 la credite bancare şi nebancare şi alte 5 la serviciile din industria telecom, conform datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.

În afară de industriile care sunt constant prezente în prime-time, săptămâna aceasta, Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, şi-a promovat ofertele la TV.

„Ryanair are un plan de creştere important pentru România şi am lansat această campanie publicitară pe mai multe canale pentru a promova combinaţia de tarife reduse şi calitatea serviciilor (…). Clienţii români şi-au arătat în per­manenţă interesul lor pentru tarifele reduse ale Ryanair. Rezer­vările în avans au fost foarte puternice pe finalul lui 2016 şi în ianuarie 2017, acestea înregistrând un trend de consoli­dare de la lansarea actualei campanii de promo­vare”, a spus Denis Barabaş, sales & marketing executive în cadrul Ryanair România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO