Business Hi-Tech

Romtelecom da laptop, LCD sau imprimanta pentru fiecare client nou de internet

Romtelecom da laptop, LCD sau imprimanta pentru fiecare client nou de internet

Click pentru imaginea marita

15.08.2008, 19:47 1117

Romtelecom, al treilea operator telecom din Romania dupa cifra de afaceri, a lansat una din cele mai agresive campanii de pe piata locala de servicii internet, compania oferind clientilor noi, in tariful pentru serviciul web, un laptop, un televizor LCD sau un pachet format dintr-o imprimanta multifunctionala si un hard disc extern.
Campania, desfasurata de Romtelecom pana in data de 11 septembrie, este disponibila doar pentru utilizatorii care incheie contracte pe trei ani, pentru doua dintre cele mai scumpe abonamente din oferta operatorului.
Astfel, oferta este disponibila pentru abonamentele Clicknet 6 Mbps si Clicknet 8 Mbps, cu tarife lunare de 16,5, respectiv 28,5 euro (fara TVA).
Compania ofera un laptop Lenovo N200, un LCD TV Samsung cu diagonala de 66 de centimetri si un pachet format dintr-o imprimanta multifunctionala Epson Stylus DX4450 si un hard-disc extern Seagate, cu o capacitate de 1.000 GB.
Oficialii Romtelecom nu au precizat care sunt companiile de la care va achizitiona produsele distribuite in cadrul ofertei.
Romtelecom, care a intrat puternic pe piata serviciilor internet tarziu, cand RCS&RDS se distantase deja in pozitia de lider, a inceput sa promoveze acest business agresiv incepand de anul trecut, dupa ce compania si-a schimbat integral echipa de top management.
In decembrie 2006, cand RCS&RDS avea o jumatate de milion de clienti pe serviciile internet, Romtelecom nu avea nici o suta de mii. Dupa ce Romtelecom a lansat o campanie prin care a redus tarifele cu 50% iar ulterior a lansat promotii prin care a vandut computere impreuna cu serviciul de acces la internet, operatorul a reusit sa-si majoreze numarul de clienti si sa reduca distanta fata de RCS&RDS.
In luna martie 2008, Romtelecom avea 450.000 de clienti internet, in timp ce RCS&RDS avea la finele lunii aprilie 750.000.
Yorgos Ioannidis, care a preluat in prima parte a anului trecut functia de director executiv al Romtelecom, a declarat ca obiectivul companiei este de a avea la finele acestui an circa 700.000 de utilizatori pentru serviciul Clicknet. Pentru Romtelecom, miza cresterii pe internet este una dubla, pentru ca fiecare client nou de servicii internet inseamna si un client nou pe telefonia fixa. Romtelecom ofera serviciile de acces la internet prin liniile de telefonie fixa, iar un client nu poate contracta serviciile Clicknet independent de cele de telefonie.
Romtelecom este concurata pe aceasta piata si de jucatori precum UPC, al doilea mare operator de cablu de pe piata locala. UPC avea la finele lunii iunie 220.000 de clienti pe serviciile de acces la internet.
Romtelecom a inregistrat in primul trimestru al acestui an venituri de 219,2 mil. euro si pierderi nete de 14,2 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO