Profesii

Andrei Koszti, CTP: Dacă nu ne uităm la nevoile clienţilor, nu avem şanse să mergem înainte

ZF Cele mai dinamice companii

Andrei Koszti, CTP: Dacă nu ne uităm la nevoile...

Autor: Ramona Cornea

26.10.2022, 10:58 139

Andrei Koszti, regional commercial manager în cadrul CTP este de părere că firmele care nu se uită la nevoile clienţilor nu au şanse să meargă înainte în această perioadă.

„Ce facem cu motoarele ca să rămână turate: le cipăm, coborăm garda la sol şi punem anvelope. Devenim mai adaptabili, mergem cu o viteză adaptată clienţilor şi facem mereu faţă. Am venit cu produse noi, flexibilitate şi nu ne oprim pentru că altfel calăm motorul. Este o perioadă interesantă, această imprevizibilitate, această numită criză este un balaur care nu există acum. Ne păstrăm optimismul, luând în considerare schimbările şi o facem astfel încât toţi partenerii să facă profit. Dacă nu ne uităm la nevoile clienţilor, nu avem şanse să mergem înainte”, a declarat Andrei Koszti în cadrul conferinţei ZF Cele mai dinamice companii. Care sunt motoarele care duc economia înainte?.

Ce a mai declarat Andrei Koszti în cadrul conferinţei:

• Situaţia este complexă. Susţinem şi noi învăţământul dual. Există 22.000 de oameni care lucrează în parcurile CTP. Este nevoie de resursă umană.

• Există inflaţie, dar nu este doar România în această situaţie. Germania se confruntă cu acelaşi lucru. România va continua să rămână o ţară emergentă.

• Oportunitatea în România este palpabilă. Pandemia a scurtcircuitat un pic lanţurile de aprovizionare şi a dat naştere unui fenomen de nearshoring. Suntem o ţară cu o infrastructură în continuă dezvoltare.

• Calitate clienţilor noştri este la un nivel ridicat şi se creează o comunitate, iar puterea este şi în numere uneori şi în capacităţi. Vedem ca pe o oportunitate această perioadă, vedem companii care-şi deschid hub-uri la noi. Cu cât ne vom adapta mai bine la schimbare şi mai flexibili către nevoile clienţilor, cu atât vom putea să ne dezvoltăm.

• Cu cât asigurăm o calitate a traiului, cu atât oamenii vor fi încurajaţi să rămână.

• Vedem o educare a clienţilor, au început din ce în ce mai mult să aprecieze o calitate a anvelopei, a structurilor.

• Este o oportunitate unică faptul că facem parte din UE, NATO.

• Toate sectoarele investesc. Avem două hub-uri deschise, companiile sunt din retail din ecommerce. Avem o companie de automotive care a deschis prima fabrică din România în spaţiul nostrum.

• Retail, ecommerce, automotive, r&d şi distribuţie generală de logistică sunt sectoarele cele mai dinamice care investesc în spaţii.

• Am intrat în Oradea, un parc modern conectat cu pista aeroportului, care ne va da oportunitatea să concurăm cu aeroportul din Budapesta, am intrat în Târgu Mureş, iar al treilea este Arad, pariem pe dezvoltarea de acolo. Am achiziţionat un teren acolo unde vom implementa o producţie lângă un spaţiu mai mic, alături de o logistică mare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO