Profesii

Business Magazin. Cum a ajuns Silviu Gugui, un absolvent de Politehnică, country manager al eMAG Bulgaria, un business cu 300 de oameni şi un milion de clienţi: Eu mi-am început cariera în anul 3 de facultate, iar când am împlinit 24 de ani am intrat în management

Business Magazin. Cum a ajuns Silviu Gugui, un absolvent...

Autor: Ioana Matei

31.07.2022, 13:31 263

Silviu Gugui şi-a început cariera încă din anul trei de facultate, într-un magazin de Telecomunicaţii din România, logica sa de atunci fiind atât una practică, magazinul fiind foarte aproape de facultate, cât şi una strategică: era sociabil şi pasionat de tehnologie. Până la 24 de ani, obţinuse deja primul rol în management, iar până la 26, avea responsabilităţi regionale. Lecţiile învăţate în magazinul de telefonie au fost esenţiale pentru toată cariera actualului Country Manager al eMAG Bulgaria, oferindu-i o perspectivă atât asupra clientului, cât şi asupra evoluţiei – în carieră şi nu numai. 

Silviu Gugui este Country Manager al eMAG Bulgaria, coordonând o echipă de 300 de oameni care dezvoltă business-ul de retail în piaţa respectivă. Retailerul este în acest moment cea mai mare companie de comerţ românesc din Bulgaria, cu peste un milion de clienţi, peste 650.000 de aplicaţii active şi cu o ofertă pe platforma eMAG.bg ce a ajuns în prezent la 1,5 milioane de produse.  Totodată, compania şi-a bugetat investiţii de 785 de milioane de lei în dezvoltarea internaţională până în 2024, strategia de bază fiind replicarea modelului din România. 

Cum a ajuns Silviu Gugui responsabil de aceste dezvoltări?

După ce a absolvit liceul, profil Matematică-Informatică, şi-a continuat studiile la Universitatea Politehnica Bucureşti (IMST). Şi-a început cariera în anul 3 de facultate, într-un magazin de telecomunicaţii din România: „Sunt foarte pasionat de tehnologie şi sunt o persoană sociabilă. Acest job m-a învăţat să comunic şi să înţeleg oamenii”. La un an după angajare, când a putut lucra full-time ca reprezentant de vânzări, a reuşit performanţe foarte bune, având în mod recurent cele mai bune rezultate la nivel naţional. Apoi a fost implicat în mai multe proiecte: „data expert” şi „business sales advisor” numărându-se printre acestea. „Când am împlinit 24 de ani, mi-am început cariera în management. La început m-am ocupat simultan de mai multe magazine mici, mai multe proiecte legate de reţeaua de dealeri şi apoi, m-am ocupat în succesiune de două magazine flagship, printre care şi Experience Store-ul companiei. Aici am implementat proiectul «Smart bar – un shot de tehnologie». În acest timp, am fost implicat în multe procese de învăţare – timp de trei ani în programul de High Potential al companiei şi în multe cursuri de business management şi people management.”

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO