Profesii

Companiile mari alocă pentru relaxarea angajaţilor până la 10% din bugetul de resurse umane

Companiile mari alocă pentru relaxarea angajaţilor...

Autor: Dan Straut

24.07.2017, 12:38 128

Printre cele mai căutate programe se regăsesc workshop-urile de nutriţie, de ergonomie, cursurile de parenting şi training-urile de mindfulness. Pe lângă acestea, un alt program cu un număr semnificativ de solicitări este coaching-ul one-to-one pe subiecte legate de dezvoltarea personală.

„Investiţia cea mai mare vine din partea companiilor mari şi foarte mari din România, în special multinaţionale din industrii precum IT, auto sau din Big 4 (consultanţă fiscală şi de management) şi depăşeşte 100 de euro pe angajat, în funcţie de programul ales”, se arată într-un comunicat al companiei.

„Vara aceasta au avut mare succes programele de dezvoltare fizică şi psiho-emoţională. Nutriţia reprezintă, în continuare, un interes major al angajaţilor, în timp ce subiectul ergonomiei ia şi el amploare în rândul companiilor în care angajaţii petrec mult timp pe scaun, în faţa calculatorului. Alte programe care sunt în trend încă de la începutul anului sunt cele de mindfulness şi hobby” a declarat Dana Tudor Tănase, managing partner Creative and Bright.

Anual, investiţia în programele de wellbeing este între 5.000 şi 30.000 de euro, în funcţie de companie şi de numărul de angajaţi. Dintre cei vizaţi de proiectele de wellbeing, angajaţii cu vârste între 21 şi 30 de ani înclină mai mult către activităţi ce privesc dezvoltarea pasiunilor, spre deosebire de cei de 35-50 ani, care sunt mai atraşi de workshop-uri de parenting sau educaţie financiară.

Printre provocările întâmpinate în implementarea programelor de relaxare pe timpul verii se regăsesc concediile, care sunt în strânsă legătură cu justificarea investiţiei, în raport cu numărul de participanţi. Potrivit autorilor stuidiului, pentru a menţine o continuitate a acestor acţiuni „companiile aleg adesea să introducă în rutină activităţi precum Lemonade Bar, Fresh Bar sau Hug Day”.

Pentru lunile de toamnă, Creative and Bright prevede o creştere a investiţiei cu 20% pentru programele de Finance Manangement, Parenting şi Sănătate.

Creative and Bright, companie de consultanţă în business având capital românesc, dezvoltă programe de training (project management, strategie si inovare, change management, leadership 3.0), organizează evenimente pentru corporaţii şi dezvoltă programe inovative de relaxare. Clienţii companiei sunt companii multinaţionale din domenii precum finance-banking, FMCG, IT&C, aututomotive, agrobusiness sau farma.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO