Profesii

Lanţul de bijuterii Teilor o numeşte pe Anda Jurcă în funcţia de commercial & product director. Anterior ea a fost group sales director

Lanţul de bijuterii Teilor o numeşte pe Anda Jurcă în...

Autor: Cristina Roşca

16.02.2023, 12:53 450

Lanţul de bijuterii Teilor, ce deţine 65 de magazine fizice în România şi în ţările din regiune, plus operaţiuni online, a numit-o pe Anda Jurcă în funcţia de commercial & product director. Executivul român lucrează pentru companie din 2017, ea fiind iniţial naţional sales director, iar apoi group sales director.

„În cei şase ani petrecuţi în cadrul companiei, am dezvoltat alături de echipă o strategie de vânzări prin care ne-am îndeplinit obiectivele comerciale. Totodată, în aceşti ani, am implementat două proiecte importante: Club TEILOR, un program de loialitate dedicat clienţilor noştri şi TEILOR Talent Academy, un departament intern de training”, a declarat Anda Jurcă.

Executivul român s-a alăturat brandului local la începutul anului 2017 după ce şi-a construit cariera în Dubai, lucrând pentru marile branduri de bijuterii şi orologerie. Ea a lucrat în Emirate timp de un deceniu pentru case precum Damiani, Bvlgari şi Cartier (doar pentru aceasta din urmă timp de şase ani). După facultate, ea s-a angajat la Damiani şi a prins gustul domeniului. A început în vânzări de bijuterii şi a trecut apoi la ceasuri în cadrul Cartier, unde a ajuns - înainte de a se întoarce în România - în poziţia de supervisor fine watching.
În total, ea are peste 14 ani de experienţă în vânzări în industria bijuteriilor şi a ceasurilor de lux. În noul rol, Anda Jurcă va coordona activitatea departamentelor de vânzări, achiziţii şi product design. Astfel, printre altele, ea va coordona procesul de dezvoltare şi executare a strategiei de produs. Mai mult, se va ocupa de dezvoltarea unei strategii de creştere a cotei de piaţă, monitorizând şi evaluând competitorii brandului, identificând posibilităţi de creştere şi dezvoltare a portofoliului de produse.

„În România, industria luxului a avut o creştere semnificativă în ultimii zece ani. Teilor a pus o cărămidă la temelia acestei industrii (...)”, a povestit Anda Jurcă.

Executivul deţine certificări în gemologie de la două dintre cele mai importante institute din industrie, De Beers Institute of Diamonds şi GIA (Gemological Institute of America).

Retailerul Teilor are magazine offline în România, Polonia, Ungaria şi Bulgaria, operând în fiecare ţară şi în online. În 2023 şi 2024, grupul îşi va concentra atenţia pe pieţele existente, pentru ca apoi să se uite către Germania, Austria sau Slovacia, spun oficialii grupului.

Compania Teilor SRL a avut afaceri de 231,5 mil. lei în 2021, plus 65% versus anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO